18.9.07

:-)

18.9.07




















































5 comentaris:

Nuriaka ha dit...

ui com treballem!!!!

Miri ha dit...

No vas trobar res més folclòric al sud?
Ja parlarem dels drets d'imatge...

sil ha dit...

>:-P

Nuriaka ha dit...

sé que no és qüestió de fe, però jo amb els drets d'imatge no hi crec! La imatge de fotos hauria de ser lliure, com la llibertat d'expressió , ehem com que segons què de fotos últimament no es pot dir pk t'empatollen en judicis més val que calli ;)
ptnxtes

sil ha dit...

buenu, és k tu amb les fotos ets una mica cruel. Jo sóc pesada, cert, po pq m'agrada k tothom quedi bé, i al cap i a la fi volia exposar la gran bellesa de la Miri i tal.
Po tu ets cruel, pq agafes la gent d'imprevist i a destajo, en situacíons k la gent no pensa k la van a atacar.
Els drets d'imatge no són com la llibertat d'expressió. Jo et puc dir caracul, però k et faci una foto del teu cul amb una cara pintada (no sé, en un espectacle privat, jo què sé què és el k fas) i k la publiqui, és completament diferent. No?