11.5.06

Help! I need somebody! Help!!

11.5.06
Em falten els números 1, 2, 3 i 4 de Last Order, i no em sentiré completa fins k no els tingui!! No crec pas k després em senti realitzada per complet, però segurament em sentiré més satisfeta.
Necessito sentir com Gally torna a la vida, com el dibuix es fa cada cop més fluid fins a arribar gairebé a la liquidesa, et traspassa la pell i es fica dins teu, mentre una estranya història de ciborgs domina la teva ment.
Necessito aquests còmics.
Amics, familiars, companys, esteneu les ramificacions, volem junts i agermanats... (m'avorreixo cosa fina, es nota?). Vaja, k si algú veu algun dels números 1, 2, 3 i 4 de Gunnm Last Order (format comic-book), aviseu, siusplau!!

:-) la força estarà amb vosaltres!

5 comentaris:

dellwoodbacker ha dit...

Sipia... cada cop veig més clar que no van llegir bé la recepta i es van equivocar de psicofármac....

dellwoodbacker ha dit...

ei! si algún freak s'acosta a una tenda xunga d'aquestes on es poden trobar els cómics de la sil... podria mirar si hi ha la seria "Conan, the boy in future" o "Miari Shonen Conan" de Ghibli studio en V.O. subtitulada algún idioma legible?" Mil mercis!!

sil ha dit...

ahà, i ho dius tu això del psicofàrmac????!!! ja veus tu k xungo està el mon...!!
i la serie, la vols tota? i pq? no és precisament cap de les maravelles creades! i segur k la pots aconseguir en català demanant-la a TV3! per altra banda, el curt "On your mark" tb de Ghibli és increïblement millor... k lo sepas, psicotrón!

dellwoodbacker ha dit...

és que va ser un factor important de la meva infantesa...mmff.grgrgrgrg no te metas con mi conan.. encara que segur que per a tu no representa el mateix.. ets d'una altre generació!

i lo de los psicofarmacos... és qque la pasta no m'arriba.. mira que ja li dic al metge que veig colorines estranys i sento veus peró no hi ha manera... uix.. que dura que és la vida... l'´única esperança és podernos reconfortar al llit amb el pitjor dels malsons que sens dubte serà millor que aquesta vida...

sil ha dit...

arribats a aquest punt, ens és necessària una reunió de psicolocos, però k ja!!!
més k res, per poder reafirmar-nos els uns als altres k sí, k sabem volar...