2.5.06

"LA" boda

2.5.06
Aquest passat diumenge vaig tenir el plaer d'assistir a la boda més dolça a la que he anat mai.
Tenia aquell sabor tan familiar, tant plaent, agradable, allò amb què has crescut.
Se'ns va casar la Laidatxu. La Laida i l'Albert, ara de Calldetenes.
Parelleta bonica i agradable on les hagi. Jo, és k realment són tan macos!!! I estaven molt i molt rebonics! Ja sé k no m'està quedant un comentari prou detallat ni emotiu, però és k em resulta difícil. Tot era tan al seu lloc en cada moment, tan ben disposat, tan adequat...
no comentaré més, pq no em surt el k encaixaria, però quan pugui, relataré i posaré les fotos!

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

Xi xi jo vui fotos, no és per fer el xafarder (buenus una mica sips pk negar-ho), però fa il·lusió veure com les amigues de la gemrana peke (buenus només en tink una) es casin!!!! Ho sento, per si alguna de valtros llegeix això pos k jo sempre us voré com les pekes (i això k només ens portem un any!!!!). Però em fa més ilu vore les fotos, i saber que algu amic de ma germana ta japi k no pas a vegades algu amb ki he nat a classe... ;)
Moltes felicitats Laida!!!!