30.8.06

la saviesa interior

30.8.06
el cos és gran i savi. Al menys, el meu, el vostre no ho asseguro pas...
Si el cos et guia per un camí, el més natural és fer-li cas. Pots entrenar-te per arribar a tenir més potència o més agilitat o elasticitat. Però el cos sap els seus límits. El cos és poderós.
Aquell k va dir fa temps k "si tu cuerpo te jode, tu jódele más" va acabar prenent potents antidepressius i en un bonic centre d'internament (cas real...).
Aleshores, per més malament k em trobi, si el meu cos em diu k té gana, molta molta gana, i k vol unes hamburgueses ben sucoses, amb tot de greixos saturats, què li haig de dir jo??? K sí, és clar!!
En fi, k ja torno a estar a la feina i el meu estómac ja no em vacila, intento saciar la seva gana en la mesura k m'és possible i intento k el colesterol no em rebenti des de dins.

Mens sana in corpore sano, era així, oi?

;-)

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

UOOOOOOOOOOOOOLa

krusty ha dit...

M'alegro q hagis tornat a ser una persona útil x a la societat!!! a caseta no pot servir a este nuestro païs!!! jo smpre he pensat q sit menges 1 cosa q tapeteix molt no te pot fer mal de cap d les maneres!!! q si tha de fer mal lo teu propi cos ja ho sap i no sho vol menjar!!! q són molt anys devolució!!!
MB7s;)