26.9.06

26.9.06
la veritat és k no hi ha res nou a comentar... les coses van fent, dia rere dia... cap novetat fascinant...
lluitant per mantenir el pis net, k sembla una competició contrarellotge, pq quan acabes de dalt has de tornar a començar per baix...
per mantenir aliments tant a l'estómac com a la nevera, pq si només estan a l'estómac, al dia següent tindràs gana, i si només està a la nevera, la gana ja la tens...
lluitar pq els cucs gegants camaleònics k d'estranquis es mengen les meves plantes, i amb els sers milimètrics que hi habiten...
lluitar pq les mosques es mantinguin fora de casa...
intentar ser més ràpida k jo mateixa planxant k posant rentadores...
córrer per poder tenir temps d'anar al súper a comprar quelcom per omplir recipients estomacals i neverils...
afanyar-se per tenir temps...



i finalment, poder arribar a casa... aaahhhh...

jaure al sofà i espatxurrar-se llegint un llibre mentre per la tv fan anuncis de la peli k estas veient, apurant tots els moments...

buenu... moltes fotos de gresca i xerinola no tinc en aquests moments... però la veritat, és k estic contenta...

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

tik KO

dellwoodbacker ha dit...

olé caracartón! per fi una actualització al blog!

la teva quotidianitat no sembla per a res aburrida.. quina embeja...

Jo em passo els dies estudiant i combatin amb una nova plaga que m'aterrorritza.... (torno als vells temps).. les puçes.... je,je,je