13.12.06

Perles

13.12.06
Amb considerable temps de demora, aquí van un parell de les frases pronunciades per la boqueta d'en David i creades en el cervell del mateix subjecte:

- Jo, quan curro, el que faig és anar a dormir vestit (convençut)

- Sil, avui et veig molt nítida... (amb els ulls mig tancats i assentint amb el cap)

Un altre dia k pugui em dedicaré a posar fotos vàries de temps ençà.
De mentre, això és el que hi ha.

Mira, la meva inspiració va i ve i no hi ha forma d'actualitzar de forma decent aquest blog... aighh...

1 comentari:

dellwoodbacker ha dit...

juas juas juas!!! que no hi ha forma decent d'actualitzarlo??? peró si ets la meva font d'inspiració máxima.. si tú mores jo moro....

un 10 per el David... quina enveja la seva feina.... je,ej,ej


Un petonás i AUPA!

per una actualització cada tres dies!