24.1.07

veni, vidi... i aquí estic, encara

24.1.07
bé, aquí estic, en plena onada de fred, tancada a casa. Bé, tancada pq estava fent altres coses i no m'ha donat temps d'anar a comprar. I encara haig de netejar els vidres... mmmm...
la vida de marujilla no està gens malament. T'aixeques, esmorzes, fas feineta, vas a comprar, fas el dinar, una miqueta més de feineta, mitja part, gimnàs, sopar, sofàing i a dormir. Sísísí.
El cas és k faig més coses de les aquí descrites, però cada vegada k em poso davant un pordinador, la meva divina (ejem) inspiració, vola lluuuuuny lluny. I mira k passen cosetes, detalls dignes de ser descrits dignament i estudiats amb curosos anàlisis, però ves, cada vegada k estic davant la pantalla, me n'oblido.
L'únic k recordo, pq encara ho noto a la meva pròpia carn, és k he començat a anar al gimnàs, torno al body pump, a rebentar els meus músculs... o simplement a moure'm una miqueta, k ja toca! Bé, avui toca una master classsssss, o sigui k a veure com acaba el dia, sencers o a trossets. Amb una mica de sort, podré ficar-me després de la classe a un dels miniyakuzzis k hi ha al gimnas (k és desitjable k no hi hagi ningú, pq són taaaan petits k et dóna la sensació de ficar-te amb algú a la banyera de casa... uigh).

el dia k recuperi la memòria, a l'igual escric algo emocionant. (de mentre, s'accepten donatius, jujujuuuuuuuuuuuuuuuuuu)
[qué carajo, i lo maco k és això??]

;-)

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

una coseeeeeeeeeeta:
posa't ara al lloc d'una noieta en la qual l'ànima ha anat a parar a un cos on te poques neuronetes i una vista que necessita ulleres... si-us-plau, per la seva integritat ajuda-la a mantenir la seva felicitat (sips, feliç com un gínjol, pq no em puc queixar de la sort que un te i de les coses negatives tot se n'apren, nuriaka dixit), però clar, hi ha moments com ara el de llegir lletres grogues sobre un fons fosc que et TORNES LELAAAAAAAAA!!!! Oma omaaaaa, solidaritza't amb aquesta pobra ànima que ha anat a parar a un cos poc preparat per llegir aquests textos i ajuda-la oma omaaaa :)