27.5.08

4 camions, una novícia i la meva veïna

27.5.08
Avui, conduint, els grandullos es ficaven amb mi.
Buenu, no.
En realitat eren coses k afectaven a tot el trànsit rodat. Però és k en un trajecte de 10min m'han tallat 4 camions!!!
Un megaultratrailer,vehicle especial, amb el corresponent turisme acompanyant-lo amb llumetes, atravessat al mig de les franqueses. De fet, el conductor d'aquella bèstia té mèrit, per fer-lo girar pel lloc on l'ha portat!
Després un camió se m'ha atravessat, bastant breument, però clar, si jo fos un trailer no ho hagués fet, però com k el meu cotxe és un micromachine...
Un altre camió avançava pel carrer principal marxa enrere.
I finalment, un k estava al mig del meu carrer i no em deixava entrar, però jo he fet en plan rally, m'he posat sobre les meves rodes laterals i l'he passat de canto. Més o menys, ejem.

Després m'he trobat una novícia, local i relativament joveneta, tota vestida de blanc, cosa k no sé si és bona o dolenta. Fa gràcia, pq són una espècie en perill d'extinció, però tampoc m'entusiamsa tota aquesta secta estranya. Si veiéssim algun jipi amb túnica blanca predicant pel carrer li diriem sectari loco. No acabo de veure la diferència.

I el meu malson.

La veïna.

La senyora k ens ha amargat la plàcida existència a tots els habitants del bloc.

Una dona impresentable i maleducada, cosa k seria prescindible si no fos pq transmet aquesta realitat als seus tres retoños infernals.

Després d'haver refusat l'atac del gat cagón i soportar pacientment els reiterats i innecessàris crits dels seus descendents, aquests actuen de nou amb novedoses tècniques.

El cas és k acaba de pujar la iaia k viu sota la sra. monster. La iaia estava plorant. Resulta k l'altre dia els nens sortien al balcó i se li pixaven a sobre i ruixaven (amb aigua espero) alguns dels vianants.

Però ara li acabaven de tirar per sobre un parell de galledes d'aigua.

Em demana k vagi a dir-li algo a la veïna, i ella trucarà al propietari pq està farta de les múltiples desgràcies k passen des k la sra. monster viu aquí.

Pico al timbre i la sra. em diu k vale, k molt bé, mentre amb mira amb cara de passa de mi, i em diu k ja parlarà amb la veïna, k és a qui li afecta.

Voto perquè qui vulgui descendència s'hagi de treure el carnet de papa o mama.

Total, k m'abstinc de dir-li que és una impresentable, k els seus monstres se la menjaràn quan tinguin 10 anys, i espero k la iaia truqui al propietari i entre tots els veïns fem croquetes dels monster.

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

o trucaria directament al 112...