15.12.08

Qui us va parir

15.12.08
Total, k decideixo modernitzar-me mínimament pq no sigui dit, i em faig un perfil al facebook, amb totes les dades hagudes i per haver falses, per descomptat. Que una cosa és fer articles cutres en un blog k el llegeixen 10 persones i on hi comenta l'Eli i algun altre despistat, i l'altre és fer l'innocent i, com la immensa majoria dels k teniu menys de 35 anys i llegiu això, tenir un perfil complet al facebook. Vaja, o jo he treballat dur i he conegut a gran part dels psicòpates locals, no sabria dir-te.
Perquè veig k a tothom li sembla el més normal del món posar on ha estudiat (dades acadèmiques casi completes), on està treballant, on viu, telèfon i direcció de contacte, amics que té i què està fent i què fa a les hores mortes, amb qui està o deixa d'estar, què menja...
Serà k sóc clàssica, retardada tecnològicament o k vosaltres no coneixeu gaires perillosos mentals, però no ho entenc...
Què passa, no teniu més amics? Vull dir, sí, fantàstic, coneixerem molta gent i ens ho passarem xaxi escribint coses a la pantalla, al cap i a la fi parlarem més amb la gent k ja coneixem, potser fem algun nou amic o ligue, k veig k això serveix per a tot i hi ha penya tirant la canya, però...

En serio, això enriqueix personalment? De debò, sincerament i sense malícia per avui, és k no ho acabo d'entendre...

7 comentaris:

Nika ha dit...

ajajaja que va, ni enriqueix personalment, ni cap dels contactes (apart dels que pots ocntar amb els dits de la mà) son amics teus, ni coneixes a gent més interessant ni lligues. De fet es una merda impressionant, però quan estas 12 hores diaries al mateix lloc a la feina i davant el mateix ordinador, el facebook es converteix en la teva ciutat, on veus les persones a traves dels vidres del metro però amb més info personal. Vouyerisme "legal".
Mola.

sil ha dit...

ara ara, el k mola és el clàssic cotilleo de "què estarà fent l'altre", permès, consentit i amb ganes!!
XD

Mar ha dit...

Completament d'acrod amb tu. jo en tinc trenta i tants,em resisteixo entrar al Facebook, i semblo una estranya. Us aconsello que mireu aquests dos vídeos que en fan referència.

http://www.youtube.com/watch?v=3W9kuC6-7nU&eurl=http://www.thermopolium.blogspot.com/&feature=player_embedded


http://www.youtube.com/watch?v=gmN66WB-orA&eurl=http://www.thermopolium.blogspot.com/&feature=player_embedded

Mar ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
sil ha dit...

ostres! molt bons els links!!! molt representatius! Seria bo k més gent ho tingués en compte!! Gràcies per passar-los!

Nuriaka ha dit...

dec ser la friki, jo gracies a xarxes com linkedin pots obtenir contactes professionals i poden sortir noves propostes x dirho aixi...
No ho esteu diamonitzant massa??
Abans de lera feisbuc jo ja rebia a casa cartes de spam i trucades de publicitat i ells tenen totes les meves dades... Hauriem de començar x lo de més aprop!!! Im fiki???

krusty ha dit...

Sil, "m'agregues como amigo"??