10.1.08

Ja vaaaaa, ja vaaaa....

10.1.08
Veig k les hordes d'incontrolables fans em saturen el blog amb els seus emotius comentaris!!

Catalans, ja sóc aquí!!!

És k resulta que el dia 7 em vaig llevar amb el coll destrossat, i estava tiessa-tiessa, i clar, ja s'entén, no estava per la labor, i més aviat tenia tendències posicionals estil robocop.

Després d'un fantabulós massatge (i els seu corresponent pagament no tan xuli), em trobo millor, i avui ja he despertat amb movilitat cranial, que sempre és d'agraïr.

Lo típic a la vida vull un cotxe, vull un pis, vull un pollastre a l'ast sucós i tendre... no!, el k volem és salut, el k passa és k quan tot funciona ens oblidem del cos, i només hi reparem quan , jurl, li falten reparacions.

Ah, afortunats, aquest any nou estic taaaaaaaan axispada com l'anterior!!!

Sé que per a una graaaaaaaan multitud de persones serà dur veure'm desaparèixer tan sobtadament del panorama social interactiu, però fins k no acabi (previ començament, clar) el treball dels nassos pel tema del postgrau, estaré desapareguda en un intens estudi del tema. S'accepten voluntaris a qui no els importi que els retorcin la ment.

Apa, fins ara!

3 comentaris:

Nuriaka ha dit...

s'accepten comments al meu blog... tic avorridota de no tenir "vidilla" al meu blog buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Nika ha dit...

Tinc la solució Nuriaka! xD
Et falta resar el Pare nostre dona!! Per això no tens comments, io ho faig i no em funciona gaire pq tampoc tinc blog, però s'ha de tenir fe. Sempre.
Te'l poso aqui pq te l'estudiis.

"Madre nuestra que estás en la red,
sindicable sea tu web,
vengan a nosotros tus posts,
hágase tu voluntad compartible y remezclable,
danos hoy nuestros feeds de cada día,
y perdona si no publicamos
como también nosotros perdonamos a quienes nunca comentan,
no nos dejes caer en la irreflexión
y líbranos del copyright. /amén."

Nuriaka ha dit...

Després de 9 mesos i sense ecografia sembla que ha sortit bé, el primer!!!! Esperem que en vinguin més!!!! No s'hi val només amb clickar, heu de tastar-los ;)

X cert, vaig posar pa i aigua pels camells... i encara no tinc comments... serà que esperaven un turró de nestlé o ja piquen amb els ferrerosrotxé???