28.4.09

Transmissió

28.4.09
Les meves creences m'obliguen a compartir tot allò que és digne de merèixer-ho, i per tant, malgrat que l'autor d'aquest diguem-ne poema, no és de la meva devoció, el contingut real i profund en si és realment potent. Us estalvio la versió audiovisual, pq sentir aquestes "s" em tortura la serenor, però no voldria privar-vos del significat de paraules que a vegades diem sense plenitud:


Quiero (Jorge Bucay)

Quiero que me oigas, sin juzgarme.
Quiero que opines, sin aconsejarme.
Quiero que confí­es en mi, sin exigirme.
Quiero que me ayudes, sin intentar decidir por mi.
Quiero que me cuides, sin anularme.
Quiero que me mires, sin proyectar tus cosas en mi.
Quiero que me abraces, sin asfixiarme.
Quiero que me animes, sin empujarme.
Quiero que me sostengas, sin hacerte cargo de mi.
Quiero que me protejas, sin mentiras.
Quiero que te acerques, sin invadirme.
Quiero que conozcas las cosas mías que más te disgusten,que las aceptes y no pretendas cambiarlas.
Quiero que sepas, que hoy,hoy podés contar conmigo.
Sin condiciones.


Si a algú li passa pel cap fer un ppt amb imatges noñes possiblement anirà a l'infern.

4 comentaris:

Nika ha dit...

ajajaja a mi també m'encanta la última frase.

xD

Estic flipant sil, io ho faig TOT així!! Des de sempre!! Està clar que aquest tio em coneix... jojojojo... ai...

En fin, a quina direcció t'envio el powerpoint?

sil ha dit...

directament al correu d'eolos, demana ja hora de visita!!
XD
XD
XD

krusty ha dit...

I si no el reenvieu a més de 207 contactes durant els pròxims 21 minuts tindreu mala sort durant els pròxims 18 anys!!
Esteu avisats!! ;)
Mb7s;)

sil ha dit...

això, això, i a més, se't borraran els comptes de hotmail i gmail a la vegada!
XD