28.11.05

Aqui, ara, avui

28.11.05
Doncs mira, em fa un mal l'esquena terrible, pq l'unic k surt de lloc, en lloc de ser l'astella del meu dit, son les molles del matalas. No es k em faci mal l'esquena, es k tinc literalment els musculs de color barrufet de dormir en aquell matalas. Em costa moure'm sense dolor, i no hi ha manera d'obtenir un massatge, de forma k el k faig es moure'm poc, o moure'm com un bloc. Maco maco.
L'Astella (amb majuscules, ja forma part de mi) no surt, deia, i no sembla k tingui intencio de fer-ho. No hi ha manera d'aconseguir farigola i fer una infusioneta per desinferctar-ho, i l'unic k es troba facilment aqui son els esquirols (ui, si, k bonic), pero no crec k una infusio d'esquirol em desinfecti el dit, o sigui k tinc encara menys dit utils a la ma.
Respecte als panellons, be, siguin reaccio alergica o no, aquest mati comencava a notar la seva bonica presencia en els dos dits index k tinc (pq soc aixi de punyetera i en tinc un a cada ma, mira tu). O sigui k si, els submergeixo en aigua... freda o calenta? tria, pq aqui no hi ha la opcio mixta, ah, carai, 2aixetes, 2 temperatures, a fotre's!
Mentre, vas pel carrer i a part de supermercats, el k mes abunda aqui son les cases d'apostes, k sempre estan concurregudes. O tenen molts diners a perdre, o en tenen molt pocs, amb lo qual creuen k en poden guanyar. Mala vida...
Veig un policia k porta un estrany barret de policeman, ah, no, es k porta un gorro pel fred i a sobre la gorreta de poli, pero mes aviat sembla un xampinyo.
I continuo baixant en aquest sublondon, passant pel costat de gent molt menys afortunada k els k es veuen quan vens a fer el guiri. Vagabunds k porten amb prou feines una jaqueta i roba bruta k abriga poc, molta gent amb defectes fisics (molta coixera i dificultats per caminar hi ha per aqui. Potser hi ha mes artitis o artrosis o alguna cosa k deu fer aquest temps pervers). I jo passo per aqui amb els meus mitjons forclaz 400 per travessies glaciars, la meva jaqueta per travessies polars i les meves bambes aquatiques, i se que a la vida tinc una sort immensurable, i el k desitjo es k la salut no ens falli i postergar aquesta sort el maxim de temps possible, creant-la, sense confiar en el desti, construint mons ara k ens es possible, i estimant tot allo k tenim, pq la situacio no aguantara gaire, no pot aguantar gaire, pq cau pel propi pes.
Mentre, a la casa britanica emmoquetada on estic, hi ha un campi qui pugui generalitzat, pq ningu esta disposat a aguantar aquesta situacio perennement. El casero emigra la setmana k ve, les italianes de l'habitacio de dalt tb, el periodista en 2 setmanes, i jo no estic disposada a quedar-me gaire mes temps veient com em floreixen els panellons.

O sigui k aquesta es la situacio d'avui, k al cap i a la fi, ni es maravella ni es desastre, es simplement sintonia amb el k passa per aqui. Nomes espero k el retorn no sigui en va, i poder obtenir allo k realment vull. Un somriure estaria be, vaja.

Oh, Aramet, no hi ha pedres en aquesta ciutat, ho sento...

4 comentaris:

Nuriaka ha dit...

n'hi han que van a clinikes a fer estades de purificacio de lanima i a torturar-se jeje a tu no et cal això!!!! juasjuas ja te la purifikes un xik ;)

Nuriaka ha dit...

ke era el k thavia de mirar al FNAC?

dellwoodbacker ha dit...

mmm.. no hi ha pedres??... snif!

Tan central Park i punyetes d'aquestes i no hi ha una sola pedra! si ja m'ho pensava jo que els arbres són de plástic i els esquirols són robots per a treure a distreure la gent enmig dels passejos per l'aparador de plástic i que no reflexionin sobre la seva vida... sinó els nivells de suicidi pujarien .. és evident

ok....

Doncs si no hi ha el mulato amb tanga ni el marroqui quillo ni la pedra que et vaig demanar.. què hi farem...snif!

sil ha dit...

oh, pero tranquil, marroquins quillos n'hi ha uns quants! el k passa es k t'aprecio massa com per portar-te un quillo de regal...
Closer, nena, havies d emirar si trobes Closer per menys de 7€, i me l'enxufes per nadal, ok?
(jo com a record i regal de nadal us fare un gran somriure a tots, el pressupost no esta per a mes)