21.11.05

Home home, k us despisteu!!

21.11.05
Sembla mentida, carallo!
K aquest passat dissabte va ser el meu 3er NO-aniversari! K era 19 de novembre, carai!
Sembla increible com es desenten la gent dels compromisos seriosos com aquest... Us ho perdono (a tots, pq nomes em van felicitar 2 persones, previ avis de l'important dia k era), pq ho recelebrarem pel febrer, per exemple, quan em resitui i pugui fer un espectacle ben digne.
Home home, k ja fa 3 anyets k tinc la bonica planta semiautomatica k em va regalar el jipi-floreta-reciclat-convertit-en-progre Dellwood. Per cert, que tal esta la meva planteta? ha tornat a florir? es taaaan maca... aaah...

Be, que passa per aqui dalt? K fa un fred del copon. K estic dins el badulake conectada i tinc les mans entumides pel fred. K dormo amb un edredo i 2 mantes, i mitjons, of course. K estic esperant a k arribin els primers panellons, k no tardaran, i em faran esclatar mans i peus. Adorable, oi?

A part d'aixo? Be, k es bonic visitar la ciutat des dels busos. A no ser k tinguis pressa, clar, pero no es el meu cas. El problema es k mes val k arribis al lloc k vols veure abans de les 15h, si no, ja sera fosc. Ahir vam anar a un temple budista, tu. Tipic de Lndn? Home, doncs no, i que? El plan es patejar-se tot Lndn i rodalies, per al menys dir, "mira quantes coses he vist, i tu no". Per xorres k siguin. El temple n'es un clar exemple, crec k es nota.

mmmmm... algo mes? pos crec k no, de moment les coses estan aixi. Em pregunto que vaig fer dissabte... no ho recordo...

apa, doncs res, a cuidar-vos dels refredats i fer bondat!

3 comentaris:

Nuriaka ha dit...

ai mira jo vaig amb samarreta màniga curta avui jeje

dellwoodbacker ha dit...

m... o cal ser a London per a passar fred.. en un raconet de la floresta amb parets exteriors, al bell mig d'una vall humida humida.. i convivint amb una boja que no encen la calefacció per no gastar.. aquesta nit he dormit amb el nórdic i el sac d'hivern..manda wüevos... je,je,je...

sil ha dit...

carai carai... la de la maniga curta deu tenir la calefaccio a tot gas... em solidaritzo amb tu dell, aquesta nit, amb l'edredo i 2 mantes, encara he passat fred... oh, bello mundo!! (ei, has provat a amenacar-la? )