20.3.06

...

20.3.06
porto un estres inspoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrtable!!! (...)

En fi, gent de món, com k sempre s'acaba la bateria de la meva càmera, no hi ha fotos de la calçotada celebrada aquest last weekend, però en fi, feu-vos a la idea que va ser tan fantàstica com la paellada, amb l'alicient de veure com es cremava la mateixa barbacoa i sense que ningú, estranyament, avisés als bombers per l'intens fum que desprenia el tema.

Però res, k s'acosta setmana santa (o jo ho veig així, o ho vull veure així, o ho necessito veure així...), i tot és moooooolt car i no està el fron per brioixos.
O sigui, k necessito que totes aquestes personetes rodamons que correu per aquí, em doneu un cop de mà: idees d'on anar, o llocs barats i bonics on hagueu estat, cosetes k inspirin pau i amor i siguem tots jipis... o no. En fi, material, k segur k en teniu, pq últimament l'únic k es queda a casa sóc jo fent de maruja mentre tots esteu de camp i platja.
Balnearis, cases rurals, hotelets amb encant, poblets bonics... vaaaaaaaaaaa, porfaplisosea, cablejeu-me!

(boniques les expressions castellanes traduïdes. És com a la xarxa d'albergs, k són tan nostrats, en lloc de dir el cost de la nit, de l'estada, o dels dies, t'ho deixen ben clar amb una bonica i nostra expressió: pernoctació. Clar i català)

Salut! :-)

3 comentaris:

sil ha dit...

oh, sí, quants comentaris, uuuuuhhh...
quins amics més fantàstics que tinc...!!!
snif...

Nuriaka ha dit...

conxu k ara costa molt aconseguir connexio snifussssssss

krusty ha dit...

Ei!! Q anem tard!! pro arribem!! jeje!! jo tp tink bollos para el horno....o sigue q me kedo a Jesús!! un bon lloc x passar la 7mna SantA!!! algun dia farem alguna sortideta x les rodalies, x les nostrs Terres Profundes (pro no per fondes!!) i olvidades!! saps??? segur q al costat de casa vostra hia molt x visitar i encara no ho heu fet!!! In End....q hi farem....
MB7s;)