28.3.06

hey girl, hey boy

28.3.06
pos res, aquí estic, treballant intensament... molt, molt, un no-parar.
I no tinc fotos, pq no faig res fascinant, però intentaré fer quelcom ultraguai aquest next weekwnd pq poguem tots gaudir amb oig i harmonia. (Tots? qui? pq si no em piro al quinto pino ningú llegeix el blog... snif... calen migracions per moure la vostra sensibilitat??? m'avorreixo... tinc gana... i encara em queda amanida d'arròs per dinar i sopar... és molt còmode, però porto 3 dies menjant el mateix. Al menys és sa, no? i demà cuinaré alguna altra cosa que em duri 3 dies més, i així ja haurem passat la setmana. És fascinant... arriba el dilluns i has de tornar a esperar al divendres per tornar a tenir vida pròpia. De dilluns a divendres. I després passen molt ràpid dos dies i a tornar a esperar. Quantes hores em passo a casa? quantes hores em passo sola a casa? aquest cap de setmana cal amortitzar-lo. ...
encara tinc gana...

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

ei ei k jo si kel llegeixo ein???
i si si jo tb estic en aquest cercle que coi un cop hi entres no en surts no??? Osia dilluns per esperar divendres, és macuuuuuuuuuu jeje