7.4.06

no ho puc resistir

7.4.06











ahir vaig invaïr el blog de ma germana amb tot de frikades...
no vaig poder sortir a temps de l'oficina, ja que va venir l'informàtic a arreglar l'ordinador d'una paia, i vam sortir a les 20:30h, cosa k em va fastiguejar bastant (i a l'informàtic més, pq vam estar tot el dia donant-li la brasa...)
En fi, k el post d'ahir al nuriaka blog feia referència al millor àngel de combat de tots els temps haguts i per haver, a un ser gran, mitològic, i k consti k el món està ple de frikis com jo, o més.
Només volia posar aquí algunes imatgetes, pq el blog aquest està un xic mancat de fotos, i mentre no descarregui les de la despedida, aquí va això:

(per comentaris i històries, veure nuriaka.blogspot.com)


[no puc pujar les imatges de Gunnm, per la qual poso imatges vàries i indefinides, k així soles no tenen gràcia ni context, però pels freaks són trossets de cel. A quin públic pensaves k anava dirigit aquest blog??!]









volia posar més imatges i més variades, però resulta k al llarg dels anys, allò k eren pàgines molt concorregudes s'ha convertit en lloc web decrèpits, i el 70% no funciona ja. Mal assumpte, la gent s'ha transformat a un tema seriós? ningú té temps per actualitzar els seus temes? o ja no són els "seus" temes?
quants anys han passat?
quants més n'han de passar?
quina confusió...

tindré temps avui per anar a comprar els meus còmics???

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

don treus aquest freakando de coses??? ;)
tiiiiiiiiiiiiiiink sooooooooooooooooooooooooooooooooooooon, pk no hi ha cap ONG que es cuidi dels pobres joves k fem més hores k un rellotge, k cobrem una misèria, k no podem tenir un pis... i a sobre ens acusen de que som uns penkes pk només ens dedikem a fer botellons?? (cosa que no comparteixo pk aki a Catalunya aixo no s'havia fet mai...)... i en canvi si k hi ha ONG que salven la formiga potarranka de Marrampiño?

sil ha dit...

jo vull ser una formiga potarranka de Marrampiño!! snif... però només em deixen ser precarista... snif