2.5.07

2.5.07
dec tenir cara de tonteta. O això o hi ha certs tipus de metges k entrenen anys a la facultat per menysprear els símptomes k té la gent. Vale, una cosa és k, per exemple, jo em maregi i digui k em moro. Noooooooooo, no em moro, és una exageració. L'altra cosa és k, per exemple, digui k em maregi i el personatge amb estudis de medicina em pregunti si n'estic segura k em marejo. K potser ha estat una cosa etèria. O no realment viscuda. O potser algun efecte para-psicològic sense causes. A pendre pel cul, home ja!
Una cosa és k la meva dentista sigui bona persona (...) i bona metge (això sí, al menys per a les meves dentetes), però d'on ha sortit la resta de freaks?
[nooooo, no m'estic morint ni em passa res estrany, només estic fent ruta mèdica aprofitant ara k tinc temps. Senzillament, acumulo totes les revisions de fa 5 anys i fins d'aquí 5 anys en aquest moment, així ja ho tinc fet, no?]
En fin pilarín, he passat uns quants dies sense comentar res de la meva ultrafascinant vida quotidiana, i sí, tinc més a comentar,però és k m'encanta ficar-me amb els metges (argh! va, va, k surti algun psicoanalista i digui k la meva frustració és ser psiquiatra!!!). Vaja, k comencen Herois i fa temps k ho volia veure. Salut!

2 comentaris:

krusty ha dit...

Bueno...jo només dir q mon pare és metge, ma germana és metge, ma tia és infermera i ma padrina comadrona...i jo stik fotut del tot i suden de mi....!! clar!! q tp hi ha cap psiquiatra....
MB7s;)

sil ha dit...

tio, i no et val una psicòloga??? a veure si a sobre som tiquismiquis! home ja!!