29.5.07

29.5.07
estic a caseta còmodament i relaxada, i acabo de veure els vídeos tan entranyables k posa la miri al seu blog, i em trobo encara més millor (juju) al saber k hi ha tants freaks al món. (els k no tinguin accés, a buscar The Cee Experience al youtube)
Als matins em llevo i agafo el cotxe (el k en 6mesos gasta menys en gasolina k un bebé en pilotes de bàsquet) i vaig a treballar. Carai, sona bonic i tot. Vaig a treballar. Juju. Després em passo 8hores asseguda en una taula (o pululant) fent veure k treballo, mirant fixament una pila de papers k he posat prèviament a la taula, en un lloc k és una oficina, però de les de poble, amb fàbrica i això, i no cal anar amb traje ni fer de super-guai.
A les 17:30 surto i veig les ovelletes pasturar davant de la nau, mentre algun dels k estava dins treballant ha sortit tan puntualment com tots els altres (si l'horari diu fins les 17:30, és a les 17:30, i fi), i està donant de menjar al gat k ronroneja sempre pel jardí.
Arribo al meu poble taral·lejant algo k m'he inventat i derrapant amb el fordfi, on paro al caprabo a fer alguna cosa indefinida en la qual tardi menys de 5minuts, i si hi ha pressupost i espai al congelador, em passo per la sirena.
Derrapo una mica més i m'indigno amb els semàfors de la comarca k han anat a parar tots al meu poble i els conductors lents k m'obligaràn a menjar-me un altre vermell. Busco lloc i aparco.
Arribo a casa i són les 18h.
Són les 18h i tinc tota la tarda per davant, puc anar a la plaça a prendre algo (k no a robar, eh? fer un beure, k diuen els d'altres pobles), o puc anar al gimnàs, o estirar-me a l'hamaca, o puc passejar, o anar a la fruiteria, o quedar-me llegint un llibre al sofà.
T'imagines k la vida et robi temps (cal dormir per viure, cal treballar pq et deixin viure a algun lloc) i no obstant, encara et quedi (bastant!) temps per a tu mateix/a (o pels altres, vaaaaaaa...)?
La bomba tu!!!
(jujuju)

2 comentaris:

Miri ha dit...

l'xés és lliure, que no t'enteres contreres!
quina nostàlgia les derrapades... jo tb vull!

Nika ha dit...

quina enveja............

joder.. no ho perdis pas