3.7.07

aixxxxxxxx...

3.7.07
en realitat en aquests moments tinc molta feina... i a déu gràcies!!!!
després de passar gairebé 2 mesos d'un intens avorriment fent veure k treballo, per fi la noia del bombo ha agafat la baixa i tinc feina per un tubo! Fins i tot podria arribar a estressar-me, mira k bé! (si tingués aquesta capacitat, clar...). El cas és k ara estic ben distreta i per fi les 8'5hores em passen d'una forma més lleugereta, no mortal. Si tinc una immensa taula plena de papers, i els k encara em falten!! Aaaaiii, k macooo... potser algun dia em canso (bé, no és k ara estigui fascinada), però de moment em distrec i menjo bé (per dir-ho d'alguna manera).
El cas és k escriuria des de casa per no perdre temps aquí, però els de telefònica són cosins germans dels de renfe, o sigui k amb les mateixes estem (circumstàncies).

De mentre, fa calor i es va fent, rego les plantetes i em menjo les maduixetes del meu... jardí? no, terrasseta, però suficientment gran com per tenir-hi maduixetes i espàrrecs i tomaqueres mutants i fins i tot asquerosos bitxos aquàtics. Molts.

I cada dia k rento el cotxe plou. Aiii...

No tinc vacances però una bonica piscina al gimnàs, i una hamaca a la terrassa i...

millor em poso a fer feina.

Espero tenir internet aviat, de mentre aquest post és per dir k tot va bé i nar fent, en una agradable i endormiscada pseudo-rutina estiuenca...