27.9.06

el barco se hunde...

27.9.06
aquí estic, com cada dia, fent d'atontada davant de gent k se presuposa k és molt llesta i k actua com a tal.
La vida és estranya, i a vegades pots saber el futur sense conèixer el passat.
Per això no en tinc ni punyetera idea de si les factures de fa 2 anys estan o no pagades, pq simplement, a mi em van dir k seiés aquí.

El cas és k com k acostumo a tenir fred als peus, no tinc ganes de tenir-los submergits gaire estona...
porti a la illa k porti això...

avui no estic massa contenta. No estic trista ni enfadada, però estic apàtica, i m'agrada encara menys...

3 comentaris:

dellwoodbacker ha dit...

Uops sipia...

animus! t'envio bona energía cosmico-universa-spiritual...

No t'estressis.. et puc entendre perfectament... peró pensa que només són 8 hores i que el cap de setmana està a alavoreta...

Aixó de servir cafés i bucar spa's amb un pressupost de 130 €/hora... .no crec que satisfaci emocionalment a ningú... Peró pensa en el moment d'arribar a casa... i et negues a planxar i a cuinar perqué aquesta ni és la teva nit... avui que et mimin...

Nuriaka ha dit...

oles aki la teva germana gran... tik un xic nervi per la defensa del DEA per tan molts anims no crec que et transmeti pero hi son eiiiin?????

sil ha dit...

buenu, buenu, però és k no estic depre, eh! és només k si abans de cridar es pensa, aleshores es crida menys, i menys gasto en gelocatils, i això s'agraeix, k són molt amargs!!
i buenu, encara no estic al tema dels cafès... ni de buscar balnearis... però em quedo amb la part d'arribar a casa i k em mimin, jeje!
:-)

i ànim nena, may the force be with you!