7.4.07

300

7.4.07
Trescientos. Buenu, per un català de poble, d'aquests amb accent tancat, estil jo, dir trescientos significa un alt nivell de probabilitats d'ensopegar amb la c, aquesta c mestissa de z, c i s. Clar que sempre és millor dir trescientos que dieciséis.
En fi, k just ara torno del cine (el de darrera casa... m'encanta tenir-ho tot a 3 passes... poble petit i ben assortit!), de veure la cosa aquesta. K te la mires en plan persmectiva de còmic, dibuix gràfic pels més snobs, vinyetes en cinema i tot el k vulguis... però en fi, k no deixa de ser una peli pèssima, terrible, atemptant. Distreta, k ja és molt. Una mica de sang (però poc fetge, les entranyes no surten enlloc, tot i k uns quants caps voladors hi ha), molts efectes i molt croma, batalles èpiques i actors no massa bons. El rei persa és clavat a l'Apofis de Stargate, i l'arbre d'empalats és just una rèplica de l'arbre del dolor dels Cants de Hyperion, i en Leónidos o com es digui, és fantàstic, han anat a un museu i plasmat la cara de les monedes espartanes en un tio k sí, ho clava, té el perfil.
Vaja, k si algun tio s'avorreix molt i té ganes de distreure's una estona, i a canvi està disposat a pagar 6€, cap al cine.
En canvi, si alguna noia té 6€ de sobres, corrents cap al cine!!! La peli té altres alicients k no he comentat!
------------------------
A l'apartat de links s'inagura el nou enllaç pel blog de la Mireia, estil crònicas de un fràguel viajero, relats des del sud estrany i estrany. No deixeu de visitar-lo!!! [k la resta de la península és un lloc estrany i inhòspit, ho séeeeeeee, però llegint el blog des de casa no ens tiraràn pedres per ser catalans i ateus!! Mireia, els has dit k ets catalana o et fas passar per gallega? ;-) ]. (Per altra banda, també agraïria k deixéssis de canviar el nom del teu blog cada 5 minutets, ejem, més k res per no haver d'anar actualitzant el nom del link...)

8 comentaris:

Nika ha dit...

Doncs a mi (a part de les 300 raons per anar a veure la pelicula xP..) em va agradar moltissim!
Haviam..cinematograficament parlant no es una joia, ho sé! Potser es que s'ha de ser una mica friki, no?¿ De totes formes jo vaig disfrutar com una camella. I que molons que son els Spartanos! La peli: Una vacilada darrera laltra, cada una més gran que lanterior! OuYeah!

Nuriaka ha dit...

Estic amb les opinions que només valen la pena les 300 raons espartanes de la peli... pk pel què fa a la tragèdia ehem ehem eeeein???

sil ha dit...

;-)

neli ha dit...

Quina tragedia?? però si és humoristica no?? mm..vale, em sembla que no l'he entès!jejeje

Per cert Sil, em vaig obrir un blog fa poc i amb un gran orgull et vaig agregar als meus links! Però.. bueno, com que veig que s'ha de demanar permís i no ho sabia.. (que sóc novata encara) t'ho demano ara una miqueta més tard.. no sé si em durarà gaire perque no sé que posar-hi.. però buenu tu, de mentres ja el tinc "porhay" xD

sil ha dit...

ara és quan em pregunto a mi mateixa si sóc una impresentable per no conèixer a la gent pel seu nick (k potser és com el valor en un soldat fent la mili, "se le supone") o és k hi ha algú amb múltiples personalitats o tendències a canviar de nom... i l'altra possibilitat k més em fot és pensar k la meva psicòsis va prosperant, però no m'acaba de semblar una bona idea... ejem...

neli ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
neli ha dit...

Bueno..es que ja et dic que soc novata i com que tinc 2 comptes sem canvia el nom i no ho controlo gens! o aixo o tinc doble personalitat... o_O!! com la de Heroes! (gran serieee!!) Soc l'eli, cosina, dissenyadora, resumint: la que es vesteix com el cul! aquesta mateix! :D

Tens la Ginger inokuma de dibuixet?? jajajaja....friki....... xD

sil ha dit...

vaaaaaaale, és k si no flipava de la quantitat de persones semblant a tu que hi havia pel món... pensava "carai, quant friki suelto", jeje!
i la Ginger no és friki, és només un geni k fa l'idiota, però un ser k fent el k sap fer, brilla! El personatge en si no és meritori, el fet de saber fer el k fa de manera natural, de forma automàtica, innata, és el k converteix el ser en llum. Oigh, m'indigno! >:-(