15.4.07

de dits regordets, kens i altres fets particulars

15.4.07
el meu dit ja no està lila, però no s'acaba de recuperar de forma normal. Està regordet, com quan a una persona li sobren uns 5 kilets, al meu dit li sobren uns gramets. Està uns mil·límetres més "ample d'ossos" del k estava en un passat saludable. Quan camino segons amb quines sabates em fa pupa i no ploro pq sóc una nena forta i valenta [ara ja treballem les regressions a les sessions d'hipnosis, tot i k és evident k la frase anterior no hi té res a veure; no em consta haver sentit res similar en ma vida]. En fi, k tinc tots els dits del mateix color, però el meu segon dit petit del peu dret (té nom aquest dit?) està més grassonet k tots els altres, i està la mar de mono, se'l veu bonic i frondós, ben alimentat... però, es quedarà sempre així? quanta gent es fixa en els peus de l'altre gent, per exemple, quan va a la platja? i a la piscina? i a la feina? i pel carrer? k sapigueu k el meu dit nou em queda la mar de bé.
---------------------------------------------------------------
El meu profe d'hipnosi és com en Ken, el noviete de la Barbie. Hipnotitzar, en sap. Té bon to de veu i experiència. El k no sap s'ho inventa, i a vegades no s'empana del k diu la gent i ho interpreta al revés, però amb l'experiència, ho dissimula prou bé. Com a profe, no té ni punyetera idea de com funciona un aparell de DVD o un ordinador, tot i k té poc més de 40 anys.
El cas és k no té una sola arruga i llueix un to de pell moreno tropical curiós per un gironí. Porta un pentinat tipus "xulín", com el k portava en Damas quan anava al cole. Jaqueta de pana i samarreta coll alt. A vegades entén malament una pregunta i adapta una teoria pq concordi, i tots flipem pq la pregunta anava en sentit contrari. És, senzillament, un tio particular. I no és mal profe.
------------------------------------------------------------
En veritat, hi havia més a exdplicar, però m'estic perdent la peli de'n Harry Potter. No és trascendental, però buenu, mira, em distrec...
;-)

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

o en Damas!!!!
Cuanto tiempo ;)