28.3.08

Voltes, ciclons, turbines

28.3.08
Tot volta, gira i canvia.

El k ahir era perfecte avui és una ombra.

Passejo per vic i veig el millor profe de mates k he tingut descarregant un camió d'un supermercat. L'havia vist fa uns 3 anys per gràcia en una paradeta d'objectes místics, però aquests canvis no deixen de sorpendre'm.

Una persona de lògica clara, d'ensenyament autèntic, processal, no acumulatiu.

Passo pel costat del camió i el veig; les meves cames segueixen caminant i per un instant els seus ulls troben els meus i la meva ment reprodueix les paraules k em va dir quan ens vam trobar per gràcia mentre jo flipava veient-lo de místic: "sí, sí, sóc jo".

Truco al cole on havia estudiat, preguntant per les jornades de portes obertes, dient k sóc antiga alumna i uns amics meus tenen un nen k volen apuntar al cole. Molt amablement m'expliquen k ja han passat aquestes jornades, però que poden concertar una cita pels pares. Li pregunto si els profes segueixen sent els mateixos. Em pregunta pel curs de la criatura i li salto amb 4rt d'EGB, tot i k no sé si això encara existeix. Em diu k no hi ha places. Segueixo preguntant pels professors, pq com k sóc antiga alumna, bla bla. Canvia el to de conversa, més escèptic i em pregunta el meu nom i me n'invento un. Segueixo preguntant pels profes i pregunto si tal i qual (k no m'interessen) segueixen allà, em diu k sí amb veu fosca, i li deixo anar el nom del profe de mates i em diu k els profes de primària no han canviat gaire, seca. I aquí em deixa i es talla la conversa.

Requiem for a dream.


__________________________________________________________



Oju al datu, nou link cap al blog de l'Eli, sempre des d'una persepctiva nova i no menys real.

3 comentaris:

Nika ha dit...

uo uo! quin honor!!! xD

Nika ha dit...

total...que no vas trobar informació del profe?? Llavors l'únic que has de fer és robar el seu expedient... Anar allà un dia de nit, distrueura la secretaria amb una pregunta tonta, posarte a l'ordinador, teclejar sense escriure res per descobrir el password, entrar a la primera (o a males a la segona), mirar on estan els expedients, pegar un guardia de seguretat, endurte'l la primera porta que vegis mig oberta, despullar-te i despullar-lo, alto aqui! si esta molt bo, tampoc cal que et reprimeixis, ja que esta tot tan a huevo, no?? Sortir amb vestit de guardia, i de un pilot de documents, després de 2segons de moure els dits segur que el trobes. Esta xupat! Sempre es fa aixi sil... Si vols un complice expert en teclajar bajanades em pots trucar.... (jo despullo el guardia si esta bo...xD)

sil ha dit...

vaja... mira, deixa aquest tema, però tingues present k quan vulgui muntar un nou equipo A, tu seràs la primera k avisi!!!