1.9.08

mutants

1.9.08
A casa hi deu haver un grill gegant. Se sent ocasionalment, quan es fa de nit. Des del menjador, l'habitació o la cuina, se sent. Si et mous una mica, calla de seguida, cosa k em fa pensar k indubtablement, està dins de casa i m'espia. L'imagino gegant, tamany pa de viena, regordet però no carnós, cobert d'una negra i brillantíssima armadura ultralluent, fregant-se les potes, les ales o el k sigui k es freguin els grills, per fer soroll per desconcertar-me, i amagar-se de seguida. Imaginar k un grill gran com un llonguet t'espia dins de casa és angoixant...

Truco a movistar per maleïr-los els ossos, però no estan en funcionament. És a dir, com molt bé havia llegit aquest darrer mes, on via internet he observat com la gent, flipant, veu com telefònica canvia de forma unilateral les condicions dels contractes i quan intenten modificar les condicions o donar-se de baixa els diuen k no està disponible en aquells moments el servei, me too.
Truco indignada, pq la meva factura gairebé s'ha triplicat (per sort tenia un consum mínim, pq si no, vaig a buscar en Zaplana al saló de raigs uva i l'escanyo). Per començar, no em deixen ni escollir en quin idioma m'atenen, cosa k deuen tenir estudiada, pq queixar-se en castellà em resulta més complex. És a dir, m'és molt fàcil cagarme en sus muertos, però com k la meva cultura catalana no em permet aquesta manca de respecte, una queixa formal en castellà, a la catalana, és més elaborada, cosa k, per descomptat, no es mereixen. Tot i això, em respòn una noia del cinquè pi, i per descomptat k no tenen servei en català, pq les subcontrates d'amèrica del sud encara no en parlen. És a dir, k em respòn una noia amb un espanyol hispà no ibèric, no és k l'ibèric sigui bo com el pernil, és k em treu de polleguera k, a sobre k gairebé em tripliquin la factura, l'empresa es dediqui a abaratir costos contractant a gent k, en fi, tan sols li paguen per fer una cantarella telefònica, no importa pas si arreglen el problema o no.
I per descomptat, no arreglen res, pq tenen l'aplicació fora de servei per una duració indeterminada.
Sa mare...

Només una última cosa.
No feu tombarelles a l'aigua poc profunda, tot té un motiu...

Apa, k tinc gana.