8.8.07

8.8.07
em desperto avui al matí amb l'espetegar sonor dels llamps, és a dir, amb uns trons considerables. Són les 5 i plou a bots i barrals. Imagino una cruel cascada d'aigua caient davant la finestra de l'habitació, o versió.2, un estrèpit aigualit caient sobre el meu cap. En tots els casos són versions poc agradables del k podria passar si segueix plovent i la piscina rebenta.
Són les 6.30h i segueix diluviant en mode turbo. Les meves ganes de sortir al món exterior estàn multiplicades estil Bart, k és l'unica taula de multiplicar més fàcil k la de l'1.
A les 7 la pluja ha amainat, k no parat del tot.

És fantàstic sortir al carrer i k no hi hagi ningú.

El pròxim dia tiraré una mica de fairy pel balcó, segur k així em rentarà millor el cotxe.

Avui no he vist la sra. del passeig a les 8h, em pregunto si el seu gos s'ha hagut d'aguantar les necessitats o ha après a utilitzar el wc. No crec k als gossos els agradi mullar-se en fred.

Són les 14h, i després d'intervals variables de temps (oléeeee, això sí k és una previsió), el cel s'esclareix i fins i tot el sol surt a fer una ullada.

El pont per on acostumen a passar camions ha estat tallat, estava remullat.

Aviat podré dinar...