12.2.06

més val tard que mai

12.2.06



aquí, fent no res tal com mana un diumenge... a part, clar, de continuar fent el marujeo típic i neteja i ordre i... uf, tot el k no es pot fer entre setmana...

oh, hem aconseguit conectar el joc bèstia d ela play, l'eye toy, k cansa com un diable!!! wow, més val k entreni, pq feia mesos k no movia el cul!! m'ofego! arrrggghhhh!

en fi, k tinc algunes fotos més de london... ja fa temps, però en fi, k les tinc ara... (i ejem, en tinc més k encara s'han de revelar...)



al museu de cera i d'altre de per allà... però ara k m'hi fixo, falten fotosd k vaig escanejar i no tinc al cd.. uiiiii, quin caos...

apa, vaig a planzar, posar la rentadora, fregar els plats i marujeos varis... per tenir temps a jugar, jejejeeeeeeeeeee


salut!

(sí, la enana rossa és la Buffy!!)

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

di k lenana rossa és la buffy és com dir k un cargol és una aranya,.. po buenus...! Per cert, una classe d'inglix un xic multicultural no??? Tu d'on deies que erets? D'una nació perduda en una illa???
Ja heu trobat la memory card ein ein ein??? Ja heu jugat a voley amb l'eyetoy???? El kinetic es una passada ja voras... amb el play3 també cansa ;)