25.7.06

beautiful day

25.7.06
Em desperto després que el despertador hagi sonat 3 o 4 vegades. M'aixeco com puc, maleïnt el dia, el món, la gana k tinc i la calor que fa.
Intento arribar a la dutxa, però xoco contra les parets i m'hi aproximo rebotant aturdida. L'aigua surt eternament calenta i amb una desmesurada pressió, per la qual cosa costa encara més k se'm desinflin els ulls de sapo k encara no he pogut obrir.
Funciono per mecanisme automàtic, el k significa k puc fer gairebé de tot menys mantenir una conversa. No obstant, agraeixo al meu cos el suport tècnic k em presta degut a la baixa cerebral en múltiples ocasions, i k resulta gratificant saber que hi ha algú k t'acompanya (el meu cos, clar).
En fi, que en un periode de temps relativament curt em transformo en una persona espitosa i accelerada i és més, amb els ulls oberts, tot i k segueixo funcionant mode automàtic.
Sóc capaç de posar rentadores, fregar plats, plegar roba i sortir corrents de casa d'una forma més o menys presentable, esperar i agafar el tren i apalancar-me en algun raconet on perdre la consciència en un breu termini temporal.

Si Renfe totpoderos et deixa, clar. Pq ara k estem a juliol i mig món fa vacances, l'altre mig es congela dins els vagons de tan nostrada i estimada companyia ferroviària.
Oh, trenets de seients rígids i icòmodes, k fantàstic k és acompanyar-vos en la vostra glaçada travessia!!


En fi, que avui no hi ha qui hagi pogut dormitar i aprofitar la tediosa hora de transport errant matinal, tinc el refredat considerablement reforçat i continuo tenint gana.

Però quan arribi el vespre i jo posi els peus dins de casa, el món exterior desapareixerà, i jo treuré la secadora i escamparé tot de roba neta sobre el sofà, esperant k algun dia algú la planxi, em posaré uns pantalons curts i samarreta de dominguera per estar per casa i caminaré descalça, agafaré alguna cosa freda per beure de la nevera i pujaré a la terrasseta, on m'enfonsaré en una hamaca al mig de plantes tropicals i miraré els estels sobre el meu cap i tota la resta es fondrà i començaré a somriure.

3 comentaris:

krusty ha dit...

Algú me pot dir on està lo termostat del Sr.Renfe?!?!? i lo rellotge?!?!!?? a l'hivern calor!!! en màniga curta!! suant!! a l'Estiu fred!!! en jaketa!! i mitjons!! i la gallina de piel!!! i l'hora!?!?!? dllns vaug fer 1h i 30 min tard!!! RENFE( REs No Funciona Edequadament!!! noe trobat algo millor!! glups!! jeje!!). Ah!! jo tb vull uns plantes tropicals en hamakes!!!
Mb7s;)

sil ha dit...

pos quan vulguis i et vagi bé, et convido a una de les megapaellades k es celebren irregularment i alteradament a casa! k lo sepas! i podra envoltar-te de plantetes, hamaques, i gent com tu! (ejem...)

krusty ha dit...

Gnt com jo...?!?!?! kines amistats tan makes (com les hamakes!! glups!!) q tns!!! i ki fa les paelles?!?!? not vaig massa en davantal i posada a la cuina....pro bueno...ls aparençes enganyen....
Mb7s;)