9.7.06

9.7.06
Em desperten a la matinada unes passes k corren sota la finestra de casa. Sento una veu de noi, jove, cridar.
Sandra, Sandra, dónde coño vas?! (sanglots de noia) qué coño estás haciendo?!! déjame! (sanglots) déjame! pero qué haces?!! xiuxiuejos... tu y yo hemos terminado!!! xiuxiuejos y sanglots vuelve para casa! no quiero k vayas sola de noche por aquí!! xiuxiuejos me has destrozado la vida!! me has destrozado la vida!!! lo entiendes??!! llama a (inaudible) k te pase a buscar. Coge tus cosas y vete. Me has destrozado la vida!! pero no quiero k vayas sola de noche!! es peligroso!
més xiuxiuejos, parlen, una discussió en veu baixa...
i el silenci.
El k aquí queda escrit són només paraules k no aconsegueixen plasmar el sentiment i la veritable tragèdia k hi havia en elles aquesta nit.
a no ser k ho estiguis vivint...

alea jacta est

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

tu a les nits poca feina o poca son no???

sil ha dit...

home, feina, feina, a les nits, doncs més aviat no, mira el k et dic...
son, son, després de dormir taaaaantes hores i no fer absolutament res al cap de setmana, doncs més aviat tampoc...
una mica de ganes de comunicació i compartir el k hi ha pel món des de la meva perspectiva, mira, això sí...
és greu, doctor??