7.2.08

7.2.08
Com suposo k ja haureu observat, la programació televisiva no és precisament atractiva. Si teniu llibres per llegir, feines a fer, o algú amb qui passar una estona agradable gaudint de la companyia, felicitats. Si a més, voleu veure un documental interessant, sols o en comitè, aleshores recomano

http://video.google.com/videoplay?docid=8883910961351786332&q=zeitgeist+spanish&total=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=3

Consta de diferents parts que t'expliquen algunes coses curioses. Com tot a la vida, és clarament parcial, però a diferencia d'altres informacions, veus coses k coincideixen.

I com diuen sempre els detectius de jolivut, les coincidències no existeixen.

Jo, k ja he vist el film i m'he llegit massa cops els llibres k tinc i els k corren pel meu voltant, agraïré donatius per gaudir del temps lliure.

:-)

4 comentaris:

Nuriaka ha dit...

has posat el link tan targ que se t'ha "descuarinjat" tota la plantilla del blog ;)
Intenta posar el link de la manera "CLIKA AQUI" o alguna coseta...

Nuriaka ha dit...

hola????

sil ha dit...

nono, m'agrada així... pq a l'entrar a la pag dóna la sensació de "ui, ke ha passaooo?", "s'ha borrao" i baixes i puf, t'ho trobes allà baix.
M'agrada :-)

Nika ha dit...

Eh! UN MOMENT!
Com que la programació és una merda i que vols ajuda pel teu temps lliure?? I la play? "acàs" has pensat que tens a una pobra friki que es mor de ganes de jugar onlain amb vosaltres i sempr e que vui estas amb anatomia de grey o house????? OMAAA!! IA STA BÉ!!

MENYS TiVi!!! MENYS LLEGIR!! MÉS PLAY!!!!