2.2.08

xenon lights

2.2.08
Vaig a 110 per una carretera limitada a 100km/h i m'avança un cotxe dels mossos (amb els llums apagats, pá joder) a més de 120 km/h. Segur k anaven a dormir.

Avui tractarem dels atontats k posen els llums de boira. Hi ha cotxes que tenen 2 interruptors diferents per a posar els llums normals i els de boira. D'altres només en tenen un, i els de boira són simplement una posició més enllà de les llargues. Hi ha cotxes que tenen els llums de boira dins el mateix focus que el llum normal, i d'altres que tenen uns focus més petitons a sota, separats.

Parlem d'aquests atontats. Són aquells que, sense boira, posen els llums de boira. Són aquells que t'enlluernen a les 6 de la tarda amb el seu power light. Els k et venen amb les llargues o de boira per darrere, enganxats a 5 metres. Els k et creues de cara i no canvien a curtes.

A tots ells, la meva especial dedicatòria amb amor. Passeu, passeu davant meu. Que us posaré les llargues, ñij ñij.

Als de les noves tecnologies no els parlo. No dubto que ells hi veuràn divinament amb els seus fars de xenó, superpotens, nítids i el que tu vulguis. Jo no si estic davant teu, snif, per més k portis les curtes. M'enlluerna tant poderío.

Xenó! Xenó! Xenó veig un pepino!!!

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

ho sento... però n'estic fins els nassos d'aquells cotxes que no sé si són de xenó, freó, neó, lleó, peó... etc... però per molt que portin les curtes si els tens darrera o et venen de cara t'enlluernen!!!! Haurien d'estar prohibits oma omaaaaa

sil ha dit...

sisisisisi! estic per comprar-me una bombeta blava d'aquelles de poli de la secreta, i posar-la dalt del cotxe quan algun amb llums indecents em molesti! almenys s'endurien un susto!