16.8.05

Estiuet...

16.8.05
Estem a l'agost, i notes k el temps segueix passant rapidíssimament... i, a part de fer plans, només pots fer una cosa k sigui immutable. Encara k per a cada persona hi hagi una cosa immutable diferent...
Al nostre món es va decidir, per assamblea constitutiva participativa, k l'agost seria el k es veu per la tele k és Califòrnia durant tot l'any. O sigui k el plan és fer el cutre a l'estil beach party.

Recepta, necessites:
- (un plan? algú ha dit algo de pla? plan? planejar? uo? )
- agenciar-te l'atrezzo estiuenc : patins en linia, mega-ulleres de sol, mini-shorts i algun personatge més per fer el grupillo freak habitual
- buidar el cervellet i apretar on , no et creguis pas k el k tenies a la closca et seria útil per sentir-te millor ni ser més feliç, així k no hi ha problema...

Com diu el teu pingüinet interior, deslízate! és moment d'això, de mirar les estrelles, fer excursions i disfressar-se de nou...

això és vàild com a pla? pla de vida? ara pla! ^_^'

5 comentaris:

Nuriaka ha dit...

la roser cobraaaa per sortir al blog???

krusty ha dit...

jo crec q si!!! sinó és això és q té 1 afan d protagonisme preocupant només comparable al dl Padre Apeles!!
MB7s ;)

sil ha dit...

no, és fàcil, si jo faig les fotos, ella és ki les rep... ooohh, misteris de la vida!! però, a k és maca?

krusty ha dit...

I heu provat d ferho al revés??? "primero da el q dp toma!!!" Així potser surtirieu les 2!!! i tenint en compte q el blog és teu....
Au!! bnFind q jo marxo avui!!
MB7s;)

sil ha dit...

home home, és k la Roser és més maca k jo, i després es tendeix a comparar i no mola... o sigui k sempre k em demana la càmera li dic "uiui!! k em queda molt poca bateria!!" o "carai! ja no queda memòria a la targeta!". La majoria de vegades, a més, és veritat, fixa't tu...