27.8.05

Un dia. Part 2, per increïble k pugui semblar

27.8.05
És la meva setmana de vacances i marxem amb un grupet a la platja, a fer no-res i panxing total, k és el k toca fer de vacances quan estàs en plan guiri.
És divendres, les 12:22h, i tot just ara comencem a buscar una platja d'aigües cristal·lines, més val tard que mai. Estem passant en cotxe davant l'estació de trens de calafell. 31º. I em poso a cridar, la veig. La senyora. La senyora!!!
I tothom em mira com si estigués encara pitjor del k semblo, però jo no puc parar de somriure, i estic increïblement satisfeta d'equivocar-me, i de construir paranoies mentals al meu caparró, perquè sé k estic mig sonada (sí, només mig, l'altre part és completament racional), però k maco k és veure k a vegades, encara k sigui en poques ocasions, jo he creat més fantasies estranyes de les k són en realitat.
Perquè, a l'altura de l'estació de trens de Calafell, passa la Senyora Dijous, amb la gavardina beix i el monyo, les bambes velles i els mitjons de rus k puc reconèixer en passar de rasquitllada amb el cotxe, però és k a la mà hi porta una raqueta de tenis, i 200metres més endavant trobem el club esportiu, i jo no puc parar de somriure i m'enfonso al seient del cotxe. Em sento bé.

11 comentaris:

Nuriaka ha dit...

aviam si els altres deixen comments tb ein???? oma omaaaa

krusty ha dit...

Tot això de la Sra Dijous és vritat!?!?!? o només és producte de la teua imaginació?!?!?!!? no lo ppruebe de hacer en sus casas!!!! Q fot en 1 gavardina a 31ºC?!?!?! i amb 1s calcetins d rus!?!??!? a calafell no venen pilotes d tenis???? tantes ne gasta???? tan dolenta és q ne perd un nombre tan considerable!?!??! i la seua parella de joc no ne compra!?!? la seua parella és el C3PO (iwal q el d Moyà)?!?!?! q és el sabor!?!!?
Potser mstà tocant massa lo Sol ja!!!
Bueno, ja mxplicaràs això dl viatget q tns "in mente"!!
Mos vemus X lEurpols!! Mb7s;)

sil ha dit...

ostressssssss, sort tinc dels biolocus, k els meus amics són més rancis k això no tindria ni un mínim de vida...
Això de la Sra Dijous és ben cert!! Tot i k la gavardina és primeta... I al cap i a la fi, deu jugar a frontenis, per la qual cosa no necessita company de joc. I a més, informant-me, pel k es veu les pilotes no duren tant, un o dos o tres partits, resulta k a casa les germanes marx les hem utilitzat i reutilitzat des de mil vegades, o pq som ràncies o pq simplement no sabíem k calia canviar-les... i tb pregunto... juga amb gavardina? quin tipus de roba utilitza a sota? i si la vaig veure a Calafell, pq ve al Decath de l'Illa, si a Tarragona n'hi ha un de més aprop? Aprofita per fer altres gestions? En serio s'ha fet la targeta client? i ve en cotxe? wowwww...

krusty ha dit...

I si és 1 ballarina dstreptease i sota la gavardina no porta res!??!?!?! glups!!! Algun dia li hauries d fer 1 foto x vore si la veig x altres puestos!!!

MB7s;)

Nuriaka ha dit...

jo trobo que podries ferli una foto amb el mobil... queda lleig???
Sips suposo que sips... si que els teus frikiamiks (am tot el carinyo ;) son sossaines ein??? Podrien dir alguna cosa...

krusty ha dit...

Ei!! calamar ala romana!!! vols q pose al meu blog lo teu link?!?!?! ein?? ein???
Avui BP!!!! a moldejar lo cuerpo!!!
MB7s;)

krusty ha dit...

Ja stàs fitxada!!! ara la gnt dl Sud sabrà d la teua frikesa!!! jeje!!
BnFinde!!
Mb7s;)

Nuriaka ha dit...

Home jo ja he vist fotos forxa frikis al teu blog ;) es una frikada diferent po tb tela :)

sil ha dit...

pst, xaval, k dijous no staves al bp! tornaré dimarts, a veure si t'enganxo!
Dijous k ve li pregunto si té la targeta client i a què es dedica!!
;-)

sil ha dit...

per cert, snif... això de calamar a la romana és amb carinyo o despectiu?
snif...

krusty ha dit...

Ei!! djous no vaig poder nar al final!! a vore si avui vaig!! ahir si!! és tope carinyós!! d Sipia...sepia...calamars ala romana!!! amés tb tenen 1 forat al mig!!! uf!! q feo q ha sonat això!!!! jeje!!
mos veem avui!!!
MB7s;)