6.9.05

Dimarts?

6.9.05
Uo! Avui, dimarts al matí, a les 10:26 minuts, la Sra. Dijous apareix al Decath. Entra per la porta de baix, la veig pq no estic on hauria d'estar, la segueixo. Puja les escales, va directament a la secció de tenis, i agafa les mateixes pilotetes M-30 k sempre. Corro relativament dissimulada pels passadissos per poder arribar a la meva caixa a temps, just pq passi ella, i com sempre truco a la secció, pq a les pilotetes dels nassos els falta el codi. De mentre li pregunto per la targeta client i resulta k no, k encara no la té. Avui té la gavardina entreoberta, per on s'ha tret els diners i puc veure k porta unes claus penjades al coll amb un cordill, i k sota la famosa gavardina du un jersei de color beix semblant al de la gavardina, també intemporal. La visita d'avui és molt ràpida, i vull intentar esbrinar com ve, ja no sé si per curiositat, mite o fàbula, però una nena amb una bici se'm posa a la caixa i no puc esquivar-la, i oh, de cop, tot ha tornat a acabar. Ha desaparegut.
No estic segura d'entendre-ho... Estic confosa.

6 comentaris:

Jud ha dit...

D'aquí a un temps, llegint tot això podràs escriure un llibre... de personatges no n'hi falten i suposo que ja t'has imaginat quina vida fan quan surten del Decath...

sil ha dit...

el cas és k just dijous tornava a ser allà, i altre cop les pilotes... i no ho vaig poder resistir i li vaig preguntar, amb la veu més dolça k vaig trobar "vostè juga a tenis?" Després d'un segon de pensar si sí o si no, em va dir k sí, i aquell dia estava contenta, nosé, suposo k la tornaré a veure, i potser li pregunto pq es compra tantes pilotes... vull dir, si juga molt sovint, o quin és el motiu, dissimuladament, clar... el cas és k quan entra a la botiga, ja em truquen de recepció per avisar-me! she is inside! a vegades, a la vida, tot es complica, podent haver estat tant i tant senzill...

krusty ha dit...

Ei!! avui és dijous!!! 2 cosetes!!!
A) vindràs al Pump??
B) ha vingut la dona "desconeguda"?!?

Ja minvitaràs a passar 1s dies a ldn!! no??? ja mxplicaràs!!
MB7s ;)

Nuriaka ha dit...

em penses contestar algun mail? :P

krusty ha dit...

Stes germanetes menudes.....
MB7s ;)

sil ha dit...

home, pos a la k els llegeixi a l'igual m'ho plantejo, catxis!!
a) vaig anar a body pump, si és k estic de catxes k no vegis!
b) la senyora Dij no va venir, i em vaig estar llarga estona pensant en ella, si li havia passat alguna cosa, però vaig suposar k hauria vingut dimarts, i k jo no hi seria... deu ser això, no?