5.9.05

my freak

5.9.05



uo uo uo!

ei! per fi he trobat alguna cosa que estigui a l'alçada de les vostres freakades...
bé, si més no ho intenta... sé que pocs trobareu la bellesa i l'encant que proporcionen... i pocs apraciareu les hores de treball més enllà de un "uix" o un "ai"... peró si teniu prou esótmac en tinc més de 30... je,je,je no tranki no les posaré ara no es tracta de descobrir l'estat de digestió dels espagetis del dinar...

i posats a parlar del piercing... aqui la supersil no va voler entrar perqué fijo que queia al veure la primera gota de sang... si és que sil ja no som el que erem... ens anem fent grans què se n'ha fet d'aquelles tardes a la gespeta..?

una mossegada, Aram

6 comentaris:

Nuriaka ha dit...

salutacions canadenques ;)

krusty ha dit...

La 1ra foto és real??? té els genolls al revés!?!?!??!?
Mb7s;)

sil ha dit...

wooooowwwww... ara m'has corprès! escolta, maques les fotos, però si n'hi poses de teves fent això, tens premi! fa temps k no et veig a punt de trencar-te l'esquena! mira k ens feies patir, freakitu maku!

sil ha dit...

i ei jovenet! k si no vaig entrar quan et vas fer el forat, no va ser pq no volgués, sinó pq la noia-tatoo k te'l feia només va deixar passar a una, i va entrar la Roser!! (i bueno, val, pq a mi això de les agulletes no em va, però és secundari!!)

dellwoodbacker ha dit...

Krusty si si la primera és real i possible

krusty ha dit...

Jo no stik preparat x a vore segons kines coses........!!!
MB7s ;)