9.10.07

Les parrafades

9.10.07
Quin és el motiu dels espais en blanc i quina és la raó de les llargues parrafades?
La pluja hi té a veure, o senzillament, no?

Jo més aviat diria k hi ha coses k m'impressionen més k altres, o potser és k algunes, tot i k estàndards i monòtones, em costen més de marxar de la meva voàtil memòria de treball, k no MCT i MLLT.

A part d'això:

  • Aquí està plovent, pluja dòcil k no té res a veure amb la tempesta tropical i llampegosa d'ahir.

  • Van entrar uns gossos amb mala llet i es van carregar un dels gatets negres k rondaven per aquí, i ara tenim el k queda solet i amb ànsies de mimitos.

  • La Shakira local podria dinamitzar-se un xic i compartir els capítols d'Heroes de la 2ª temporada, i ja k hi està posada, baixar-se els de Kyle.

I bàsicament, ja està, tampoc tinc res trascendental a dir, només k avui al matí tenia molta molta feina, i k ara ja l'he acabada.

Si és k quan vull sóc la bomba.

I a vegades, per més k vulgui, no hi ha manera, ves...