5.11.07

5.11.07
Hi ha un friki al Japó k és famós per ser un gamer ultrapotent, i entre les seves habilitats fora de la pantalla, destaca la seva capacitat de partir una síndria a cops de dit. És a dir, amb un cop concret del dit gros. El tio és capaç de fer 16 pulsacions en un segon.

Posaria el vídeo, però no sé com posar-los i tampoc estic per trencar-m'hi les banyes.

Aquí va un link, si us avorriu, al ataque!!!


http://www.hudson.co.jp/hde/vol006/omake/tr16/index.html


Qui fa el récord?

7 comentaris:

Nika ha dit...

98 y els dits destrossaats.... O.O

sil ha dit...

noooooooooooooooooooooooooooo

pensava k amb els meus 78 estava triomfant!!!!!!!!!!!!!!!

Nika ha dit...

JO JO JO!

Nuriaka ha dit...

105... ?

Nika ha dit...

105???!!! NOOO ARA HI HAURE DE TORNAR!!
Katxis...

105???!!!!

aaaaaaa!!

sil ha dit...

no m'ho puc creure... no ho entenc...

Nika ha dit...

No no potser...
SINDRIA COMPETITION in person ja!