16.7.07

maco

16.7.07
Darrerament he estat pensant (sense excés d'insistència, però amb nostàlgia) en uns contes il·lustrats k teniem quan erem petites. No sé pas d'on sortien, em sona k venien d'algun aeroport, però a mi m'agradaven molt. Cada conte era protagonitzat per un ser monocroma k tenia alguna particularitat en especial; hi havia el Don Feliz (com un smile, groc, amb mans i peus), Don Gloton (vermellós, si no m'equivoco), Don Malhumor, Don Miedica, una Doña de color rosa fuscia k no recordo el nom (però portava un barret), i el més maco i simpàtic de tots, Don Pupas. A saber on paren ara aquests contes.
El cas és k l'altre dia passejava jo per una ciutat gris, bruta, k fa pudor i està plena de gent amb presses, quan en una de les seves botigues (grans, netes, i plenes de gent amb presses) vaig trobar... el Don Feliz! la Doña comesdigui! i el meu Don Pupas (blau, sempre ple de benes pq s'ha fet mal). Estava estampat en una samarreta rosa xiclet, francament horrible, però el vaig rescatar d'aquell antro i me'l vaig emportar a casa. Continua estant enganxat en aquella samarreta , però ara està en un lloc maco i el cuidaré pq no es vagi fent més pupes, i aquella samarreta horrible és ara la més maca, pq el Don Pupas ha tornat.
[per si algú vol anar a alliberar més Dons i Doñas [vaaaaaaaaaaleee, en original estan en anglès, Mr. i Ms.] la botiga aquesta és el Zara. A por ellos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!]

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

cooooooooooooooooooooi!!!!
Això s'envia un sms o es truca a la germana!!! El què és trist és que ta germana te els mateixos frustres... i l'altre dia a l'aeroport vaig retrobar els llibres i em vaig comprar el de little Miss Bossy (d'això fa un mes i alguna cosa, quan vaig anar a Birmingham)... crec que demà me'n vaig al Zara...
el proxim cop avisa snifus

sil ha dit...

jo vull una fotico del Don Pupas, no la peque pupas. El pobre sr. gafe perdut k sempre s'entrebancava amb tot. Vaaaaaaaa