5.7.07

VENJANÇA !!!!!!!!!!

5.7.07
m'indigno sense mesura.

Busco llibres k sé k he de tenir però no trobo. El mateix amb els dvds. Però ara busco els llibres.

Veniu a mi.

La meva amnèsia és parcial, i tinc records borrosos sobre qui té què, però haberlos, haylos.

Veniu a mi.

En primer lloc, qui tingui El juego de Ender ja pot volar cap a casa meva. Espero rebre un allau (en l'escala proporcionada) de bona gent k s'interessa per mi i casualment em vol retornar algun llibre.
Busco tb un llibre d'algun autor d'aquests, del k se'n diu best-sellers, un llibre gruixut k és difícil de perdre, i en el qual hi ha el nom de ma germana a la primera pàgina.

Mala gent, mala gent...

I si no veniu a mi...

us maleïré, a vosaltres i a la vostra sang, als fills dels vostres fills i a tota la vostra descendència, amb un profund i terrible secret...

no temptem a la sort.

veniu a mi, k us tinc fitxats

(i esteu a punt de caure'm molt, molt malament...)

>:-(

3 comentaris:

Miri ha dit...

Tu t'ho has buscat: on para "4th world war"??

Nuriaka ha dit...

ein???
Si hi ha el meu nom a la primera pàgina vol dir que és meu??? O era una metàfora per dir que t'he adoptat algun llibre????
No ho he pillat...

sil ha dit...

el 4rtww està en un racó de la meva habitació, entre cartes de la caixa k mai llegiré i al costat d'un peluix. Concretament, allà.
I a aquestes altures, ja és casa seva i ben a gustet k hi està!! a més, tu ets nòmada i comparteixes afició amb ma germana, això de tenir pisets petitons. Senzillament, t'allibero lloc pq puguis disfrutar d'un espai zen.

Pq no em deixeu indignar-me a gust? sabeu quants cops m'he hzagut de comprar el club de la lucha? sabeu el k em va costat acabar la serie de llibres de la saga de Ender?
snif...
snif...

ningú no m'entén...
snif...

(uiiiii, quan us pilli, ja sabeu qui..., uiii...)