22.5.08

VIKUS'S power

22.5.08

Salutacions humanoides bípedes!

Els residents a Vic i rodalies, turistes i altres sers k es passin per vic, estàn d'enhorabona.

Avui s'ha inagurat el VIKUS'S, el nou local multiusos, entenent com a multiusos els k s'acostumen a donar a la restauració, des d'esmorzars a sopars, passant pels dinars de menú senzill i degustacions.

És un lloc de tamany considerable, i aspecte exterior imponent. Té uns rètols lluminosos i de tamany adequat per miops com jo, i per tan, de fàcil trobada.
L'entrada té una càlida recepció estil superstar, envoltada per les terrasses, k seràn de bon gaudir a l'estiu.

L'interior té un estil com de disseny colorista, però càlidament acollidor. Per més de disseny k sigui, el mobiliari és funcional i no et claves la columna al seure a la cadira, cosa sempre positiva.


Té dos espais separats, fumadors i no fumadors. A l'espai no fumadors és on hi ha la barra, taules petitones amb tamborets i altres taules que no són tan petitones.

Darrere les mampares hi ha la zona de fumadors, decorat estil zen, amb joncs i pedretes separant les taules per donar més intimitat i caliu a la zona.



(aaaggghhhh!!!! ara se m'ha borrat la meitat del post, sort k blogger va fent guardats automàtics!!!)

Deia k els lavabos són la repera. Ultrafashion, admirats pel públic present (m'anava passejant amb les parabòliques obertes, sí, i què?!) vermell el de les noies i negre el dels nois, nets i brillants, el k més m'ha impressionat és la suavitat del paper per eixugar-se les mans. K suau!!! (serà k sóc de poble...)


La cuina, gran i brillant, té 3 espais separats: els fogons, grans i espaiosos, on es cou el tema (juju, com ho encaixo, eh?), la zona d'amanides (deu ser com una zona d'aliments freds), i separada, la zona de neteja, on hi ha un peaso rentaplats. És maca de veure, i m'en sé d'una a ki li encantaria.



Aparentment, sembla un lloc fantàstic per anar a prendre algo o fer un mos, sí, però... la butxaca no està per mobles de disseny! Amb les parabòliques a l'estil príncep Charles, sento comentaris de que deu costar una pasta. Ho sembla, ho sembla. Intercepto al Master, bona persona i atent, i l'interrogo al respecte. Un cafè 1.05€. Menú diari, 9€, menú degustació ja puja més. Uo, són preus normals! Sembla el lloc ideal per anar a fer aquell sopar que s'ha retrassat més del compte, i han tancat la cuina a tots els xiringuitos, per passar la tarda tranquil·lament a la terrasseta o per anar a dinar al sortir del lidl.



M'ha faltat preguntar si quan juga el barça retransmetran els partits. Pq si la resposta és sí, amb les numeroses pantalles k hi ha, el futur està assegurat! ... sempre k el barça deixi de fer pena, clar...



NOTA: NO, ningú m'ha sobornat, senzillament em feia gràcia compartir aquest lloc.


P.D. la qualitat de les fotos deixa una mica k desitjar, ja k no em quedava bateria i les he hagut de fer a lo xapussa.

9 comentaris:

Nuriaka ha dit...

Hi haurem danar jeje

Miri ha dit...

sembles comercial... Cuidadín

sil ha dit...

pos vaig nar-hi a dinar diumenge, i la veritat és k no sé pas cap altre lloc k en diumenge, puguis menjar 2 menús decents per 20€ (les croqueeeeeetes, proveu les croqueeeeetes!!!) :-P

Nika ha dit...

joder sil!!! t'han subornaaattt fijoooooo!!!
I a sobre ho fas molt be cabrona! haviam quan hi anem!

sil ha dit...

ui, nono, no m'han pas subornat, k jo cobro molt i no he rebut pas res proporcional a la meva vàlua!!!
;-)

quan estiguis per vic avisa, k jo per unes croquetes així faig el k sigui!!

Quim... i punt ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Quim... i punt ha dit...

una bona crítica, si bé per crítica també cal dir que encara falta rodatge. poc a poc i bona lletra, i no dubteu en opinar, per bé o per malament, que tot s'hi val i interessa. tots sou benvinguts!!! Gràcies Sípia!!! :)

Unknown ha dit...

Hola jo he anat i no esta ni mal ni be podria estar millor si vols veure la tv es una mica dificil amb les canyas de pescar (en la zona del fumadors)a la entrada les primeras taules has de mirar entre mig de les canyas

Unknown ha dit...

Hola jo he anat i no esta ni mal ni be podria estar millor si vols veure la tv es una mica dificil amb les canyas de pescar (en la zona del fumadors)a la entrada les primeras taules has de mirar entre mig de les canyas