25.6.08

el colmo dels gafes

25.6.08
No m'havia passat mai. Vaja, jo sempre havia suposat k, en una botiga, l'objectiu desitjat és vendre.

Doncs resulta k vaig al 5è pi, en un polígon por ahí, a buscar una exposició de mobles. Vaig per entrar, i la porta no s'obre. Ai carai. Havia trucat la setmana passada per preguntar horaris; k no obrissin dilluns em semblava un pont curiós pels comerços, però k dissabte tinguéssin tancat em semblava un xic vago. Però clar, k en dimecres tanquin abans de l'hora k posa k tanquen, ja em sembla la òstia. Pul·lulo per la zona, espero, reincideixo. Finalment puc parlar amb un parell de jovenets k treballen a la fàbrica. Resulta k gent a la fàbrica n'hi ha, a les oficines tb, però a la botiga, no. K han fet fora a l'únic venedor k quedava. Eeeeeiiiinnn??? K igual, si torno demà, ja hi ha un altre venedor. O no.
Jo flip. Pq clar, k demà hi hagi o no un venedor és entre curiós i precipitat. Però, en cas k hi sigui, qui ensenyarà què a qui? Pq clar, el primer dia k entres a treballar a un lloc, molt eixerit no s'està, no... mmmm...

En fi, k torno cap a LGcity. Tot plegat, sento una sirena de polis al darrere. Miro enrere. Els mossos a tot drap amb les sirenes fent llumetes amunt avall. Miro el velocímetre. Bueeeeno, aceptamos pulpo a k vaig una mica ràpid, però em sembla un pèl massa peliculero. Em poso al carril dret, i el mossos m'avancen en plan rally. Just a l'entrada de LGcity, en sentit contrari del k vinc, un altre cotxe dels mossos parat fent coses estranyes i desviant a la gent. Mmmmm... sospitós... Buenu, sospitós, sospitós, no és. Però és k feia molts dies k no actualitzava el blog i algo hi havia de posar. Clar, parlar de st joan, festes i fogueres és maco, però jo no, jeje.

Ah, per cert, vaig obeïr l'ordre k em va donar el meu subconscient i em vaig tornar a tragar 2001 odissea. Buf, és k això de ser intel·lectual, és durillo, eh? Sempre mirant pelis i llegint llibres raros, i sobretot, després dir k ho has entès tot, o fer una nova interpretació mentre estàs al wc per poder fardar de creatiu amb els col·legues. K no, k no ho pillo. A veure, k jo tb em puc muntar la meva pròpia teoria sobre la peli, el món i l'orígen de la vida, però k m'agradaria saber què en pensava en kubrik de tot plegat mentre estava rodant la peli. Pq si no és com deixar un llibre a 20 pag del final i muntar-te la història tu sol. Ei, clar, tot és possible, però a veure, k si jo miro una peli o llegeixo tal és per ficar-me al punt de vista d'un altre, saber, conèixer, sentir des d'una altra pell. En fi, k jo ja he actualitzat el blog i finiquito el post, però k tota interpretació de 2001 serà benvinguda. Si és k no m'estranya k els jipis anéssin al cine fins les celles d'àcid...

1 comentari:

Nika ha dit...

m'agrada magrada!!
hauries de sortir a fer coses d'aquestes més sovint i no tan coses de intelectuals.... on vas a parar!!
M'encantaria haver-te vist la cara quan et deien on era el dependnet! xDDD