15.6.08

varis

15.6.08
Em sento com si estigués flotant a l'espai. De fet, només em falta un tripi i veure multicolors, pq tot sigui com a 2001 odissea a l'espai.

Tinc les orelles tapades, el sentit de l'equilibri una miqueeeeeta desviat i el cervell se m'ha encongit i flota lleuger dins el crani.

Faig un zapping mentre acabo de dinar i flipo. Estan fent grease per tv1, típical spanish això de fer reposicions de l'any de la punyeta. De fet però, mai he vist la peli, ni poc ni gens, o sigui k li dóno 1 oportunitat. Estàn parlant uns suposats xavals d'institut k deuen tenir 30 anys i apareix en travolta, xavalín, jovenet, i amb un tupé fantàstic (lo del tupé ho dic de debò. Pq no es torna a posar de moda?). Total, k es posen a cantar nois i noies i és la típica canço de la peli. Acaba la cançó i canvio el canal, refugiant-me en futurama, pq una cosa és mirar grease als 70-80 i flipar, cosa lògica, i l'altre és fer-ho al 2008 i k no sigui una classe d'història.

Mentre, em pregunto si mai tornaré a recuperar el sentit de l'olfacte (i per tant, el gust), k he perdut completament. De normal ja sé k es perd amb menor o major quantia el sentit de l'olfacte quan s'està refredat, però... del tot? jamás! habráse visto! és k és indignant! Et pots estar menjant una delicatessen, k no notes res. Però res dels res, eh?! És tremendo. Suposo k gràcies als medicaments, ja no tinc el coll completament inflat, dolors, congestió brutal, etc, però això de no poder menjar a gust... Pq cuinar? Suposo k seria ideal per als anorèxics. Comer, pá qué? Però k a mi m'agrada menjar! Help! Com k tinc la nàpia aprox ok, em temo k és una espècie de col·lapse neuronal. De fet, noto k tinc els mocs al cervell, no al pit com de costum, o sigui k potser el cervell està nedant en mocs. També he pensat k tot això no és un refredat, sinó k un bitxo tropical m'ha entrat per la orella (l'esquerra concretament) i se m'està menjant el cervell, provocant-me tot de reaccions secundàries. House, on ets?

M'encurioseix bastant també un dels medicaments k em prenc. És un sobre amb un contingut de 600mg. Se suposa k el contingut del sobre s'ha de dissoldre en mig got d'aigua i remenar 2 minuts. Ho he remenat més, menys i de canto, però no hi ha forma k es dissolgui, sempre t'has d'acabar bevent la polseta.
Però vaja, no és això el k m'encurioseix. És la forma d'ús. El prospecte diu k t'ho prenguis tal com t'indica el metge i els dies k ell et diu, pq si no, no tindrà efecte. Val. Segueix dient k una forma indicada d'ús són 3-4 tomas al día, espaciadas 6-8h. Bé. I segueix. Dosis máxima, 1200mg. Però tioooo, k això són 2 sobres!!! I me'n recomanes 4? I si la dosis màxima és 1200mg, pq no fas els sobres de 300?? Si és k no ho entenc. Total, k a mi el metge m'ha dit k me'n prengui 3 al dia, i com k ni cristo es posa d'acord, pos buenu, vale, em limito a tenir el mòbil a prop per si haig d'avisar l'ambulància.
L'altre cosa graciosa del medicament simpàtic aquest (k la veritat, tinc curiosotat per saber si és amarg o fa mala olor) és k la part dels davant del prospecte indica composició, posologia i bla bla, mentre k TOTA la part del darrere és per a les contraindicacions. I no és un prospecte petit, no.

K m'ho estic passant pipa, vamos. I si algú nota algun comportament anòmal darrerament... aaaahhh, cosa dels medicaments!!! XD

4 comentaris:

miri ha dit...

I pq et pilles un refredat a mitjans de juny? Ara no es porten.

De totes maneres, cuida't molt i fes bondat...
Força piltrafa!

Miri ha dit...

No sé pq em diu q sóc "m"... aix

sil ha dit...

és k com k vaig curta de pressupost, no m'arribava per un refredat decent al gener, i l'he hagut de pillar outlet pel juny...
a l'igual k tu amb al nom, m, jeje

Nika ha dit...

jajajajajajajajajaajajajaja
refredat outlet!! xD