8.7.05

Galeria de monstres, Iª part

8.7.05
Per començar, alguns dels freaks...
Com que conto, espero i confio que això quedi en una pagineta familiar i cutrilla, i amb escassa difusió fins i tot entre els coneguts, presento aquí a alguns dels personatges que formen la galeria de monstres, en alguns dels seus moments més lúcids. És possible que aquests monstruillos em vulguin pegar després, però tranquils, que la vida és dura i bella...


Aquesta és la Roser, la noia més maca, simpàtica i dolça que hi ha. Sísísí!



I aquí, en Manu i la Roser, fent veure que s'estimen. Síiiii, val, d'acord, s'estimen, però també es peguen, eh?! En Manu és igual de dolç que la Roser, però en versió noi. Són taaaaan macos....

Sí, tan bonics que semblen ballant un tango...

però no, són uns

vampirs xucla-cervells!!!

i aquí estic jo, fent-me la intel·lectual, apalancada al balconet del seu niu d'amor i guerra, amb el sol de la tarda caient pesat com una llosa i... (uf, no, no em queda poètic, oi... si ja li dic jo a ma germana que no es preocupi, que d'on no n'hi ha, no en raja ^_^' ).

2 comentaris:

Nuriaka ha dit...

Molt bonessss!!!! jeje
Mes mes vull mes escrits!!!!! i cosessss

Nuriaka ha dit...

per cert. texplikaria com agregar un contador de visites que te el teu blog i posar un link al meu, pos k no tu se explikar... pk fliparies de la gent que pot entrarhi!!! jeje