8.11.05

Colosal, porque yo lo valgo

8.11.05
Que vols fer a la vida?
Quin es el teu objectiu?
Que esperes obtenir?
Que estas disposat a donar?
Per a quina finalitat creus k has estat creat?
Has estat creat per algun motiu?
Estem aqui perdent el temps?
Que et mou?

Jo vull estar amb les persones k m'estimo i prendre el te.
El meu objectiu es ser felic, la qual cosa no significa una permanent, estable i tranquila placidesa, sino el continu oscilar entre allo plaent i allo (lleugerament) disgustant, motiu pel qual llavors esdeve mes plaent allo agradable.
Espero obtenir certa estabilitat mental i fisica per transformar en realitat allo k verdaderament desitjo.
No es fa res donar sang i llagrimes, tot i k prefereixo no haver-ho de fer, i quedar-me treballant unes horetes per poder pagar el sostre sota el qual prendre el te.
Per a que hem nascut? Es diferent a per a que hem estat educats. A com hem crescut. Es confus. En una altra espoca hagues estat mes clar, pero en absolut mes facil.

Si, estic perdent el temps.
No, estic aprenent a modificar-lo.

Indefensio apresa. El colom k picoteja la llum. La rata esperant k caiguin els pelets. Apretant la palanca compulsivament.

Quan en Ged s'enfronta al monstre, sap k massa lluny no es prou lluny.
I ambdos tenen el mateix nom, la mateixa sang.

Ets tu.
Un mirall.
Soc jo.
Com sempre.

1 comentari:

Nuriaka ha dit...

mmm... grgjshjd...