14.11.05

mala llet k corre pel mon...

14.11.05
vista la mala lleteta de ma adorable germaneta k es dedica a posar fotos re-lindas de la dolca infantesa (te la tornare, lo juro delante de dios k jamaas volvere a pasar hambre...!), pos deixo els comentaris poetics k havia pensat i em dedico a dir no-res.
de fet podria teure-la i posar-ne una de ben maca de meva i una de ben lletja de seva, pero pa que... pq caga-la? si es k som aixi...
aiiii...
pos mira, per aqui les coses van fent. Van fent amb un fred de la punyeta, vaja. Fa un solet maco i rodonet, pero al mateix temps, n o pares de veure morts (ho pilleu, ho pilleu? k fa fred i l-ale fa vapor, i... ho pilleu?) en fi...
crec k tornare molt molt proximament,a en un meset rodonet, i em posare a ser una pija recalcitrant, en la mesura del possible, treballar per algu ben insoportable i guanyar uns dinerons... i estudiar per ser la mes psico-guai de l-'univers, per quan sigui la re-ostia, xuclar-vos la pasta facilment i en poc temps en una terapia regressiva intelectualoide de 100€ l'hora. Bonic, oi?
en fi, k ara no se m'acut res mes, era nomes per no treure les fotos que la dulcinea ha posat i fer-les baixar un xic.
salut!

5 comentaris:

Nuriaka ha dit...

a mi em va fer moooooolta gràcia ;)
un dia d'aquesta setmana vull anar a rescatar la teva camara...
Buenus si aguantes un meset ja deu nidoret no?????

A la teva disposició per penjar més fotos lindes jeje

krusty ha dit...

Jo crec q hauries d penjar fotos de la Nuriaka quan era menudeta!! Podriem pnjar tots fotos nostrs dabans i encertar ki som!!! encara q tp seria molt difcil, no??
Mb7s;)

sil ha dit...

pos mira k tinc una foto en blanc i negre rebonica on surto jo dibuixant k esta la mar de be. Carai...
pos em sembla be aixo k tothom posi fotos seves de quan era petit... si, sabrem qui es qui casi de seguida, pero... i lo be k ens ho passem?
apa doncs, anim!

Nuriaka ha dit...

on la tens? pk no te lauras endut a ldn??? ja te la busco i te la penjo aket kapde... ;)
Jo tink un comment guardat al draft de tot de fotos de quan era peke... prepareuvos jeje

sil ha dit...

pos jo que se on la tinc! com vols k ho sapiga? segur k esta per ksa, pero no se a quina, ni a quina caixa, ni a quina vida, ni res... pero tu deixa les coses com estan, k de tant remenar-les ja m'agradara veure si trobo res quan torni... oohh, snif...