3.11.05

malos tiempos para la lirica...

3.11.05
en aquests moments tinc gana, moooolta gana...
tot i k encara em puc comprar menjar, de moment... a saber fins quan... Un pais on tothom esquiva a tothom... on ser gris es gairebe obligatori... hi ha gent estranya, be, tots, pero pots estar parlant molta estona amb una persona pq despres, en 5min, despisti totalment... acostumen a ser noies... els nois son iguals k quan venen aqui.
Ostres, es k quan estic davant l'ordinador se m'oblida el k havia d'escriure, pero al cap i a la fi, la idea es una sensacio melancolica i fosca, no trista, pero no es alegre. No es allo k surts de la feineta miserable, pero k era feineta i et donava calerons, i vas cap a casa contenta, pq pots fer-te alguna cosa ben bona per dinar. I croquetes! I mires el culebron, llegeixes els diaris, menges un gelat de postres i a la tarda vas a donar un vol pel centre, o a veure la Roser, o empipar algu, o posar-te a ordenar l'habitacio, o mirar el marujeo per la tele, o anar a la fnac a veure quins dvds tenen d'oferta, o quedar amb alguns freaks i passejar simplement... o anar al cine, o sopar al japones, o donar una volta al vespre i pensar k el mon es teu.
Pq no ho es, pq es paga.
Cada petita parcel.la, es paga. Estar content, a la resta del mon, es paga. Anar a qualsevol lloc, tiket. Anar al lavabo, 40p.
M'agradava el meu mon on ser felic era gratis.

No, no estic malament. Es nomes aquella melancolia... tan i tan logica quan es fa fosc a les 4h de la tarda.

5 comentaris:

Nuriaka ha dit...

curoooooooooooooooooops... res que el dia que tornis estàs convidada a un pa am tomaket ;)
ara per ara no ens casem... pk pel 7 desembre de l'any que ve crec que va ser que no (malos tiempos para la lirica tb)
Buenus filla animus! Si et serveix per experiencia aixo que tens... ni que sigui pagant no? (tu no tenies mastercard oi??? :)

Quim... i punt ha dit...

kien te ha visto y kien te ve!
nena k de pitjor se mort, encara k no et negaré k també es paga! jeje
tu! k no volen una noia disposada a treballar per pocs calerons i k els hi animi lempreseta? pos tscht! aire i a viure! serà que són rarus i jasta! total, condueixen per l'esquerra...
ànims!

krusty ha dit...

Ei!! jo tp me caso!! o sigue q d momnt no stàs convidada!! pro si de cas al tornar si q stàs convidada a 1 mika d pa en una sardineta de llauna!! o d'atun q tnk x akí, i a mi no magrada!! jeje!! Akí lo gym tmpc és gratis!! i és part dela meua felicitat(o vàlvula descapament durant la 7mna!!)encara q corre si q ho és!!va!! q sit portes B a lo millor tinvito a 1 sopar millor!! pasta en oli i orègano!! i si te portes encara millor posarem 1 miketa d formatget!! q t sembla??
VA ÀNIM!!! i aprofita per estimarte a tu mateixa(uf!! q mal ha kedat!!)
MB7s;)

sil ha dit...

uo! un casament!! per fi podre anar a un casament dels meus amics! Carai, es k la penys es tan progre k no es casa, i mai podia dir k anava a casament!
FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAATS!!!
jo tp em caso, pero estic prenyada.
Juas juas, no, tampoc, soc una avorrida.
Podrem venir disfressats al casament? per animar el barullo! vaaaa... faig un pa amb tomaquet molt bo! necessiteu catering? uo, k divertit!!! :-)

ei, ejem, pels altres k no us caseu... convidar-me a pa amb tomaquet no es precisament la bomba, eh?! podrieu currar-vos-ho una miqueta mes i fer una colecta per nar a un japones o fer una paella, no? catxis, si es k se us ha de dir tot!!

krusty ha dit...

Menos dona 1 pedra!! Desagraida!! si l'important és la companyia!! bueno, mos ho pensarem millor si ens ho hem de currar més!!
Mb7s;)