22.11.05

Invasions varies

22.11.05

Eis!!!! holes!!!!
Que tals? Buenus la càmara està al hospital, sort de la Mire que ahir fent el cofi em va comentar que potser era culpa de la funda... i sort d'això pk he anat al Hospitalcamarero i em diuen que se li ha donat un cop i que res de warranty i jo coi... po llavors he fet ullets de pena i murritus de bona nena i salto i dic "po la funda és oficial no?" i em diuen que sí... llavors les meves dots de persuació dient que segurament era per culpa del click de la funda i almenys s'ho miraran i abans de fer qualsevol reparació em trukaran... en el cas contrari de no fer aquesta jugada (osia gràcies Mire per donar-me la idea) no l'arriben acceptar!!!!! buenus doncs Sipia ja ho veus no he donat el CD a la Roser po amb les de la Plana ha sigut un xic més fàcil (és k pel Decathlon d'allà baix no vaig) i et diré més: potser aquest dissabte la Mire i jo coincidim en una festa inagural d'un pis... po això està per veure pk clar Blanes queda lluny ;)
La foto me l'ha enviat la Mire i te la penjo en el seu nom!!!! Jo tink les targetes que avui no que és tard, però un dia d'estus les descarrego al meu laptop... osia que si vols que en pengi alguna m'ho dius!!!!!
Animuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus que aviat estàs aquí per omplir-te de turrons (les neules no que son per mi)

3 comentaris:

krusty ha dit...

Molt makus los sofàs!!
MB7s;)

sil ha dit...

els sofas son de l'unic bar on de tant en tant ens podem permetre anar a pendre algo (£1 per beguda).

Sobre el tema camera, no se li va donar cap cop. Si et truquen, diga'ls k ho facin, k l'arreglin, i k saps on viu i a quin cole van els seus fills.
he dit

Nuriaka ha dit...

sil no se li va donar cap cop, po es evident que es el clik de la funda... es k si em fan pagar poso una queixa a la casa mare dels ous...!!! I no faré més ullets de pena sino que passaré al atake! Pos evident que es el click am sense cop (osia tenies rao).

Va k daki pok podras alimentarte k dona gust, k et ve a vore la family!!!!