27.11.05

Wake up, it's a beautiful morning!

27.11.05
juas!
Aconsegueixes aixecar-te del llit i lluites per posar una rentadora abans k ningu, els diumenges esta molt transitat el tema. Se k mentre jo estic aqui, algu esta traient la meva roba de la secadora, pq els torns son continus, i no hi ha temps a perdre quan es tracta de la rentadora. I se qui es aquest cop, se k el periodista k va de guaperes per la casa te la seva roba a la rentadora mentre la meva s-esta donant un bany de vapor. Se doncs, a qui donar la culpa si no la trobo perfectament seca i en bon estat. La casa es la casa, pero la rentadora es la guerra.

Avui el dia s'ha llevat ennuvolat, cosa k vol dir k no fara un fred excessiu... mentre puguis esquivar el vent. No portis guants i gorro de llana, posa't bosses de plastic. No es el fred el k mata aquests dies, es el vent k petrifica, k fa k la sensacio de fred baixi en 15graus. Talla el vent i seras felic. Sobretot, mentre vagis per carrer, no et moguis gaire, no toquis a ningu. Rasca't el nas i et caura a terra, petrificat.

Ei, no es k Lndn sigui una ciutat horrorosa, te els seus punts. Es nomes k NO es una ciutat alegre. Depen d'on vinguis et semblara fantastica o no. El meu mon era la pera, aleshores aquest lloc esta un xic mancat de sentit. Pero repeteixo, NO es la ciutat. Son les experiencies previes el k ens permet comparar. I d'aixo n'estic contenta, d'haver estat tan felic com pq la suposada ciutat de les mogudes em sembli el k em sembla. ;-)

Per cert, sobre la rentadora, m'ha deixat les tovalloles negres. Oh, snif.

I et lleves i esmorzes el teu fantastic te (oh, no! ho sabeu? k en aquest pais del te, son tan guarros [ho son, ho son, realment ho son] com pq venen les bossetes de te sense cordillet? cada vegada has d'engrapar la bosseta amb els dits de la tassa! [i amb la cullera, clar, no soc tan garrula], pero, vull dir, i l'elegancia britanica? es falsa!!). Esmorzes el teu de de 28p 80 bossetes i escoltes la musiqueta corresponent. Banda sonora Reseirvoir Dogs (k algu faci arribar reiteradament les meves gracies al psico-Manu per passar-me temps enrere la peli, descatalogada al nostre pais, el seu mail sembla estar saturat...).

Oh, vas a la dutxa i et claves una estella al dit anullar de la ma esquerra. Una fusta marro k no pinta massa be, i k encara esta dins meu en aquest moment. Curiosament, estic perdent sensibilitat a les mans, sobretot a l'esquerra, cosa k dubto molt a interpretar com un bon senyal. Noto els dits, pero estan atontats. La meva cirulacio sanguinea s'ha rallat i m'engega a pendre pel sac. Algu em convidara una setmaneta a alguna illa tropical? oooh, vaaaa!!!

de mentre, comprovem els k estem per aqui k, cada vegada k algu del propi pais et truca, fa sempre la mateixa pregunta: "i que, ja parles angles?". Hoome, doncs encara no tenen cap injeccio de coneixements, k nosaltres sapiguem. Si, parlo angles. Mira : "How" . "Name my silvia is" K no es angles? aixo es pq no heu vist la guerra de les galaxies, Yoda, versio original! Pregunta'm el k vulguis, k no ho sabre. Deixa'm en pau i puc comencar a parlar. Les coses son estranyes, i tot i aixi, no aconsegueixo k els meus dits entrin en calor...

3 comentaris:

Nuriaka ha dit...

nena contra les congelacions lo millor és posar les extremitats en banys d'aigua de 37-38ºC... jeje (res que divendres vam anar a una conferència sobre congelacions en esquí i expedicions i havia de donar la nota)... per cert, saps que els panellons segurament és una reacció alèrgica al cos contra al fred? No té més... apa doncs!!!!

dellwoodbacker ha dit...

Ei! que a les illes tropicals no tot són ventatjes..

l'altre dia, tot somiant, vaig a anar a una illa on la calor m'asfixiava, els mosquits no em deixaven en pau i per mes inri no em podia banyar el mar perqué tot era plé de medusses...

I per a les congelacions hi ha un altre remei... encara que has de ser una mica flexible per a cabre-hi el miicroones!!!

sil ha dit...

oh, freak! al microones exploto! millor em poso al forn convencional... tot i k prefereixo els banys d'aigua tebia, ejem... pero s'agraeixen les idees, eh?!