26.10.05

cronica d'un mati

26.10.05
si, ja ser que és la teva pàgina personal Sil...peró jo també et vull explicar cosetes


Avui,
Sona el despertador. Em llevo a dintre d'una chabola miro a la dreta i em trobo a dos tius despullats, al davant una calavera humana, a l'esquerre el maletin de drogues i a sota el matalàs una destral.... ... què cony i fotia jo allà? tota la meva vida havia estat un somni i en realitat era un narcotraficant de les chaboles brasilenyes, m'havia ficat dins d'una pelicula de Tarantino?... em trec les llaganyes dels ulls i començo a llegir els papers de l'habitació... Tots de Punk... punk... miro bé els tius i si, van plens de punxes i imperdibles....
punks, chabola, destral, droges....torno a dormir? No que haig d'anar a treballar aixó si lo del treball no era també un somni...
Un gos em llepa el peu que em surt del llit simultaneament que un gat se'm refrega per la cara...EeeeCS.. aquest gos ... .és la MINA..

Llavors punks+chabola+drogues...FLORESTA... si senyor.. i aquest Noi el Tony! hombre serà que no me l'havia volgut tirar cops. I l'altre? no em sona ... llavors...no...si... mrwfgwerg no recordo..... grgrgrgrgrgrrrrggrrr no tinc ni idea de què ha passat i ara aqui al curro amb unes ulleres que fan por.. amb sobredosis de xocolata (els de la secta no podrem pendre café) i té per a aguantar el matí i intentant recordar què hi feia una destral dins el llit? i els dos nois i la calavera? el gos era seu peró jo no recordo que a la nit hi hagués cap gat...

meno.. no ser que estic confós i pensava que escriure-ho ajudaria peró vaig que no

alà un petonàs

PD: Em pots passar el núm de la Roser?
PDD: Si, si és veritat.

1 comentari:

sil ha dit...

tranquil, tranquil...
pels amics, familiars i coneguts la terapia k faig es mes economica...