24.10.05

escoria humana

24.10.05
Dill matí. T'aixeques, tens una mandra espantosa. T'aixeques i et costa una barbaritat. Però ho fas. Els dilluns matí són els dies de reclutament. Reclutament, com a l'exèrcit.
Recorres mig Lndn fins arribar a Marble Arch. Entres al Mc Donalds. Preguntes. Cap a la planta de baix. Comences a baixar i vas veient k no, k no estas sol.
Més aviat al contrari. Pq em trobo al mig d'una gran sala descomunal, amb tota la pudor a fregits k fa el Mc Donalds, al mig d'una marabunta humana k sembla no poder ser real. Pq a la sala hi ha més de 300 persones, apilades, apretades, dretes i assegudes, ocupant les escales, les taules, els racons.
No pot ser real.
Però ho és.
Una massa humana congregada per treballar al Mc Donalds.
Homes, dones i guiris perduts, tots allà. Mitjana d'edat, uns 30 anys. És a dir, k sóc de les jovenetes. Una feina k al nostre país és una merda integral, aquí la gent s'apila per aconseguir-la. Hindús, pakis, sudafricans, polacs i espanyols, tots drets esperant; esperant alguna cosa, algun fet. Hi ha gent k va trajeada.
Engaga-ho a la merda. És el millor k pots fer i ho saps.
Pero no.
Apareix una noia, suposada "seleccionadora". De vacú en condicions...
Apareix i crida, k si despejeu aqui, k si no empenyeu allà, k estem bloquejant els labavos pels clients... controla tu a les gairebé 400 persones k hi has fotut apilades en aquest antro.
Mentre, va repartint un full on posar 4 dades personals i si tens el permís de treball.
Recordes les imatges de quan arriba ajuda humanitària al 3er mon? Igual. Tot de mans aixecades demanant-ne un, empenyent, apretant, suplicant.
Ara dóna números, comencen al 700 i van fins el 1000 i algo, jo tinc el 888.
Més crits, aparteu-vos, deixeu espai buit, k si apileu-vos allà, k si aixo i k si allò. Crits i mala llet.
En serio cal aguantar tanta merda per una feina igual?
Esperem apilats, mentre van cridant a la massa per fer simulacres de breus entrevistes. La gent intenta acostar-se a la zona d'entrevistes, per sentir quin número avisen, però tornen a començar els crits i amenaçes k et pendran el formulari. Oh, el formulari de la feina! La gent retrocedeix.
Finalment criden el 888, k sóc jo. La gran entrevista es limita a pregntar-me d'on vinc, què hi faig aquí (Lndn) i quan de temps m'hi quedaré. Vinc de Bcn (Spain, do you know, gili?), vull learn inglixxx, i em quedaré molt, molt poc pel k estic veient.
Oh, però això és el k volen! Un contracte de merda!
O sigui k surto del Mc Donalds amb el preciat full blau, k recita: k si no et truquem avui a partir de les 18h, no et trucarem pas, i k no et pots tornar a presentar a la seleccio fins al cap de 3 mesos.

Oh, k bé!
És una experiència mística.
Ser tractat com una pura merda i la gent desitjant una feina de lo mismo.
T'imagines k em truquin? Feina? Hamburgueses?
Fins a quin punt necessitem això?
Fins a quin punt necessites una feina com aqueta?
Pq potser és millor alguna altra feina miserable, mentre tractis amb persones.
Els empleats k ja treballaven al Mc D passaven pel mig com esquivant caques de vaca gegants.
Arribats aquí, el Dcthln és glòria.
Arribats aquí, ser pobre i feliç és glòria.
Arribats aquí, no hi ha com donar-los les gràcies i anar cap a un altre lloc.

Si és k ni la seva sal no sala, ni el seu sucre endolça!! En quin país viuen k estan contents de pertànyer a tot aquest grup? Potser serà per això k arribats als 40 ja no poden riure...

O sigui k ves a pastar, k jo aniré al museu de la ciència, salut i força, ja ens trobarem a l'infern, i allà fregiràs tu les hamburgueses.

8 comentaris:

Nuriaka ha dit...

curios curios... i tu el 888? del 888 al 666 no hi ha molta diferència... ;)
Jo vaig a bp ara ale

dellwoodbacker ha dit...

Podriem escriure'n un guió duna película, isn't?

Reguapa.. no has trobat socis per el negoci que volies muntar.. mira que venim els nois i t'ajudem a tirar-,lo enlaire per una amiga els polvos que facin falta!!!

Apa! que vagi bé... per aqui tot igual restregant-nos en la rutina...

I..si plis envia'm un mail amb el telf de la Roser que no ser com trobar-la i per aqui no escriu mai....SNIF

krusty ha dit...

Kuan dius polacos vols dir catalans??? o de POlònia capital Varsòvia??
Amés....q faria lo teu cutis tan fi entre tant d'oli refregit asta lextenuació???? seria diferent 1 altre tipo d'oli....jeje!!! ilos pèls??? tots los cabells greixosos tots los putos dies!!! No!! no!! sta faena not convé!! 1 altra!!
Mb7s;)

Nuriaka ha dit...

ondima jo encara haig de kedar amb la roser per un CD!!!!

Jud ha dit...

Jo tincs pensada una campanya mundial contra McDonalds. Aquests dies no he tingut temps però el llançament serà en català, castellà, anglès, alemany i italià... és clar que si algú sap algun altra idioma perfecte. La idea és divertida i fàcil de portar a la pràctica, per això pot funcionar. Això sí, el secret de l'èxit és mantenir-se en l'anonimat.
A veure si m'ho curro i ho tinc preparat d'aquí un meset ;)

Nuriaka ha dit...

em feu por... ;)

dellwoodbacker ha dit...

Jud per aqui pots contar amb l'hindi també! i amb pseudo-esperanto...encara que dubto que et serveixi de molt..

sil ha dit...

adoro els freaks k esteu per aqui... aaahh... gracies...
pos no, no estare al mc donalds, a saber on acabo, pero de moment, alla no...
de moment, vaja, no tinc curro...
ooohhh
snif