5.10.05

malalties

5.10.05
les k m`agafaran, pq m`haure de vendre un ronyo. No se on estan els accents i no tinc temps a buscar-los, ja us apanyareu.
Ni fa fred ni plou ni la gfent es anitipatica, ja no se com deprimir-me. Ah, si, pels preus! Pero en fi, buscare alguna coseta on caure morta, aixi sabreu on recollir el cadaver. Ja tinc telefon nou i tinc de tot, l-alberg esta la mar de be, i no hi ha molta vidilla, pero no sta mal.
Aixo, k no fa ni de bon tros la rasca k fa a tona i ni plou i ni rastres d-humitat. Seguire buscant. Buscare pis, de mentre, tot i k estic disposada a caminar tot londres abans de pagar un sol dels bitllets de metro, k estan cap als 2pounds el senxill, k son uns 3 €, k ja t-ho faras tu.
Doncs aixo, k tot be, algun dia mirare d-estar mes estoneta i escriure algo millor, pero avui fare algunes gestions a veure si trobo algun lloc on viure. I mira k esta be aixo, tu. A veure si m-agafa algun xungo, pq star aqui de turista no te gracia. Salut i forca¬ (osti tu no hi ha c trencada, rancis!)

4 comentaris:

Nuriaka ha dit...

Animuuuuus!!!!
Jo tambe soc de les teves i vaik caminar tot Chicago i tot Montreal amb sense agafar metro per viatges no molt lluny!!!! A caminaaaaaaaaar!!!! Si si, visca l'asfalt (o aixo ens creurem per no pagar ;)
Ja et portarem botifarra

Quim... i punt ha dit...

eh! k tal? com va això? ara si k deus anar de cul per aki el nord ein? jeje bé, bé! d'aquí a poc temps ja seras una crack de l'inglish! jeje
by the way, enjoy your arrive, try not to look like arabic and smile all time!
enjoy!

Nuriaka ha dit...

Sipiaaaa!
Saps que ens hem creuat a la gate? Osia jo he sortit i per l'altra banda del vidre veia com el vol de London d'easyjet feieu cura per embarcar po no t'he vist snifus...
It could be gorgeous/awesome/amazing i aquestes paraules tan faxionguai k diuen els americans per emfatitzar les coses ;)

sil ha dit...

m'estaves trucant quan jo estava enlairant-me! i jo pensant (k no podia agafar el tel pq estava lluny) "calla, carajo, k l'hauria d'haver apagat i em delataras!!